Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@08:32:34 GMT

غول بازی‌سازی یوتیوب آموزش می دهد!

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۲۳۵۹

غول بازی‌سازی یوتیوب آموزش می دهد!

ماساهیرو ساکورای تازه‌ترین فرد شناخته‌شده در صنعت ویدیوگیم است که تصمیم گرفته کانال یوتیوب خود را افتتاح کند. او که خالق مجموعه Super Smash Bros است، در ویدیو معرفی کانال می‌گوید قرار نیست به استریم بازی بپردازد. وی در عوض راجع به موضوعاتی مانند توسعه‌ی بازی‌ها و مواردی که یک بازی را جذاب می‌کند، صحبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکورای می‌گوید: «به‌طور معمول از من خواسته می‌شود در مدارس بازی‌سازی سخنرانی کنم و درحالی‌که من فکر می‌کنم ایده‌ی خوبی است، اما چنین سخنرانی‌هایی به‌دست تعداد محدودی خواهد رسید. من همچنین متوجه شده‌ام با اینکه حضور در کنفرانس‌های توسعه‌دهندگان مثل GDC یا CEDEC برای مفاهیم تکنیکی خوب است، اما آن‌ها همیشه بهترین انجمن‌ها برای صحبت در مورد تئوری طراحی نیستند».

ایشان افزود که ویدئوهای وی نسبتا کوتاه خواهند بود و بین ۲ تا ۵ دقیقه زمان خواهد داشت. همچنین این کانال پروژه‌ی شخصی ساکورای است و او از آن درآمدزایی نخواهد کرد. به‌علاوه ویدیوها هم به زبان ژاپنی و هم به زبان انگلیسی منتشر خواهند شد. در مورد محتوای مربوط‌به شرکت نینتندو، ساکورای می‌گوید مواردی مثل اسناد طراحی و توسعه‌ی بازی‌های Smash Bros را که نوشته است، با مخاطب‌ها به اشتراک می‌گذارد. طبیعی است که برای چنین کاری او از نینتندو اجازه کسب کرده است.

او دوباره هدفش از ساخت کانال Masahiro Sakurai on Creating Games را تکرار می‌کند و امیدوار است چگونگی توسعه بازی را به بینندگان آموزش دهد و الهام‌بخش دیگران باشد. همچنین این کانال در دسترس عموم قرار دارد و مهم نیست در صنعت بازی حضور داشته باشید یا خیر. او می‌گوید: «امیدوار است این کار روزی بتواند باعث افزایش تعداد سازندگان بشود. این کار باعث افزایش بازی‌های جذاب برای بازی کردن توسط همه ما است».

این بازی‌ساز تحسین‌شده پیش‌تر اعلام کرده بود که فعلا برنامه‌ای برای تولید دنباله Super Smash Bros. Ultimate ندارد. اما اگر نینتندو به ساخت چنین اثری چراغ سبز نشان بدهد و آن را به ساکورای پیشنهاد کند، در موردش فکر خواهد کرد.

227227

کد خبر 1667067

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازی رایانه ای رایانه یوتیوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)

خب شروع شد!   اونایی که حرفه ای هستند و فقط سیگنال می خوان برای معامله می تونن از الآن به مدت 24 ساعت به صورت رایگان وارد کانال رُز ما بشن و سیگنال دهی ما اونجا شروع میشه. اما فقط حرفه ای ها برن لطفا.  @keyochiroz   اونایی که حرفه ای نیستند و میخوان آموزش ببینند کانال آموزشی ما رو عضو بشن که این کانال عضو گیری این دوره رو فقط تا 24 ساعت آینده انجام میده و بعد شروع می کنه. دیگه وسط دوره عضو نمی گیریم.    @keyochiedu   فقط یه نکته که قبلا هم بارها دربارش صحبت کردیم اما الآن وقت عمل بهش هست. این بازار بزرگ و جهانیه و هیچ کس جای هیچ کس رو تنگ نمی کنه. حتما و لطفا و قطعا به بقیه به ویژه جوانان زیر ۳۵ سال اطلاع بدید که عضو بشن. هر کس حداقل به ۵ نفر جوان زیر ۳۵ سال خانم و آقا عضویت رو پیشنهاد بده.    اگه خودتون تو خونه جوان دارید و نگران آیندش هستید اطلاع بدید تا بیاد یاد بگیره.    انشاالله که برای همتون برکت و سود زیاد و حلال داشته باشه‌. 

کانال تخصصی کی و چی @keyochi   الهی به امید خودت کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • تاکید صفری بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • اثرگذاری توسعه دانش‌بنیان‌ها در به‌روزرسانی موقوفات
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)
  • کشاورزی در توسعه اقتصاد همدان سهم ۳۰ درصدی دارد