Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@22:01:43 GMT

حمله خبرنگار مصری به کی‌روش +عکس

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۲۳۶۲

حمله خبرنگار مصری به کی‌روش +عکس

خبرنگار مصری به شدت با حضور سرمربی سابق ایران روی نیمکت الاهلی مخالفت کرد.

به گزارش مشرق، برکناری سواریش از سمت مربیگری الاهلی مصر باعث شده تا نام کارلوس کی روش بیش از پیش برای هدایت غول فوتبال مصر مطرح شود.

در این زمینه عبدالقادر سعید، خبرنگار مصری در صفحه اش نوشت: رفتن سواریش از الاهلی ۱۰۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم سرمربی جدید الاهلی نام بزرگی باشد. البته کی روش نباشد چون او فلسفه فکری ندارد.

پیش از این رسانه هواداری الاهلی خبر داده بود کارلوس کی روش سرمربی جدید الاهلی خواهد بود. البته مربی پرتغالی در این کشور موافقان زیادی هم دارد.

کی روش برای مدت ۷ ماه هدایت تیم ملی مصر را در سال جاری(۲۰۲۲) برعهده داشت. سرمربی پرتغالی کارنامه خوبی را از خود در فراعنه به جای گذاشت و موفق شد این تیم را نایب قهرمان آفریقا کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کارلوس کی روش تیم ملی مصر الاهلی مصر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قایدی برای فصل بعد

روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات از احتمال بازگشت مهدی قایدی به الاهلی خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهادهایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی‌ است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهادهای خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبرهایی را رد کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • علوم پزشکی قم۴۰۰میلیاردتومان طلب دارد/کمبودهزار نیرو درحوزه سلامت
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • کینه صهیونیستی به روایت مصری
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏
  • حشاشین؛ کینه صهیونیستی به روایت مصری