Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال ایران بعد از برد ارزشمند برابر ژاپن باید به مصاف استرالیایی برود که قدرتمندترین تیم قاره کهن به حساب آمده و حریفی سخت برای شاگردان سعید ارمغانی خواهد بود.

به گزارش ایران اکونومیست، بعد از نتایج کسب شده در پنجره‌های قبلی جام‌جهانی بسکتبال شاگردان سعید ارمغاتی در مسیر سختی برای صعود به این مسابقات قرار گرفتند چرا که امتیازهای دور قبلی محاسبه شده و شرایط به گونه‌ای رقم خورد که امروز هر بازی برای ما حکم مرگ و زندگی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از برد شیرین و دلچسب ملی‌پوشان بسکتبال ایران برابر سامورایی‌های آسیا، حالا آسمان‌خراش‌های ایرانی باید در بندیگو استرالیا به مصاف تیم قدرتمندی بروند که احتمال برتری در آن از سوی نمایندگان ورزش ایران کاری بسیار سخت است، حداقل روی کاغذ شانسی برای برد نداریم اما انگیزه و روحیه‌ بالای ملی پوشان شاید همان اما و اگرهای ورزشی را این بار به سود ما رقم بزند. 

به نظر می‌رسد سعید ارمغانی بیشتر توجه خود را معطوف به دیدارهای خانگی کرده و می‌خواهد برنده بازی‌هایی باشد که در تهران برگزار می‌شود و بعد نگاهی به بازی‌های خارج از خانه دارد. او در این سفر از تمام داشته‌های خود بهره نمی‌برد چرا که حامد حدادی و بهنام یخچالی را در اختیار ندارد و ارسلان کاظمی نیز در آخرین لحظات به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم ایران خارج شد. حالا همه فشارها روی محمد جمشیدی است که باید در کنار سایر ملی‌پوشان برای اعتلای نام ایران رقابت سخت دیگری را تجربه کند. 

ملی‌پوشان بسکتبال ایران بعد از طی سفری طولانی به استرالیا رسیدند، آنها امروز یک جلسه تمرینی را سپری می‌کنند تا آماده بازی با استرالیا شوند. مسابقه تیم‌های ملی ایران و استرالیا از ساعت ۱۳ فردا، دوشنبه هفتم شهریورماه و از پنجره چهارم انتخابی جام جهانی برگزار می‌شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم ملی بسکتبال ایران ، بسکتبال ، جام جهانی بسکتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران بسکتبال جام جهانی بسکتبال بسکتبال ایران ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد

ورزشگاه دیدار آبی پوشان و سپاهان اعلام شد

طرفداری | ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

مسابقه دو تیم آبی پوشان جنوب – سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)
  • شاهکار مهندسان ایرانی در آسیا/ تعظیم سریلانکا به توان فنی ایران
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است