Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگ‌سفیدی در حاشیه اردوی تیم ملی فوتسال در خصوص شرایط تیم، جام ملت‌های پیش رو و کار با وحید شمسایی صحبت کرد.

محمدرضا سنگ‌سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص اردوی تیم ملی اظهار داشت: ۳ روز است که در اردو حضور داریم. ۲۳ نفر بازیکن باانگیزه و ماجراجو هستیم که می‌خواهیم افتخار کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش می‌کنیم کنارهم به هدفی که می‌خواهیم برسیم و بر بام قاره آسیا بایستیم. جوانگرایی؟ بله. جوانگرایی خوبی صورت گرفته و ۸۰ درصد از تیم جوان شده‌اند. از تمام ایران در تیم ملی نماینده حضور دارد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره کار با وحید شمسایی گفت: کار با وحید شمسایی هم لذت‌بخش است و هم سخت. او در کار بسیار جدیت دارد و تمریناتش پرفشار است. شمسایی در تمرینات با کسی شوخی ندارد اما با همه دوست است. این یک مزیت برای خود او و کادرش است و از کار با او لذت می‌بریم.

وی درباره جام ملت‌های آسیای پیش‌رو گفت: جام ملت‌های پیش رو جام سختی است. در جام جهانی جهانی قبلی آسیایی‌ها همه از گروه‌شان صعود کردند اما باید بگویم ما ایرانیم. به همه احترام می‌گذارم اما از قدرت ایران می‌ترسند. به جز قهرمانی به چیزی فکر نمی‌کنیم. رقابت‌های تدارکاتی پیش رو؟ تایلند و ویتنام می‌توانند رقبای مستقیم ما باشند. مراکش قهرمان آفریقا است و فنلاند جزو ۸ تیم برتر اروپا است. می‌توانیم محکی جدی بخوریم و آماده جام ملت‌ها شویم.

سنگ‌سفیدی با تاکید بر اینکه هیچ‌وقت در ورزش نمی‌توان قول قهرمانی داد اما همه افراد تیم ملی تمام تلاش خود را انجام می‌دهند، گفت: در ورزش چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما از روز اولی که وارد اردو شدیم جز قهرمانی به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم و برای آن می‌جنگیم.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام ملت های آسیا تیم ملی فوتسال محمدرضا سنگ سفیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حسین شمس، مدرس فوتسال و سرمربی اسبق تیم ایران و محمد طاهری، کاپیتان سابق تیم ملی و کارشناس فوتسال با حضور در برنامه «مجله فوتبال» نحوه روبرو شدن با حریفان را بررسی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۳۱ ‌فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • یوزهای ایرانی آماده انتقام از سامورایی‌ها
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ ‌چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین