Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد مقطعی محور کندوان در روزهای دوشنبه و سه شنبه 7 و 8 شهریور ماه از ساعت 8 صبح الی 4 عصر حد فاصل " کف هزارچم تا سیاه بیشه " خبر داد. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سرهنگ "یداله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور اجرای عملیات پاکسازی و لق گیری ترانشه های باز ریزشی در کیلومتر50 تا 64 حد فاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه محور کندوان، محدودیت های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: به همین منظور تردد وسایل نقلیه از روز دوشنبه 7 شهریور به مدت 2 روز به صورت مقطعی از ساعت 8 صبح الی 4 عصر در این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می توانند از محورهای جایگزین "هراز و فیروزکوه " تردد کنند.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کندوان جاده کندوان انسداد جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر گفت: مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان ‌که به دلیل نصب توری بر روی کوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه مسدود اعلام شده به دلیل شرایط جوی آب و هوا لغو انسداد گردید.

در صورت انسداد مجدد این محور اطلاع رسانی انجام خواهد شد .

دیگر خبرها

  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج – کندوان تمدید شد
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • تمدید انسداد محور کرج – کندوان
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران