Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای امنیتی عراق با بقایای گروه تروریستی داعش در صحرای شهرستان «راوه» در استان الانبار درگیر شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسینم،  در این درگیری‌ها تاکنون یک تروریست داعشی به هلاکت رسیده و سه تروریست دیگر هم در یکی از تونل‌ها محاصره شده‌اند.

از سوی دیگر ، مرحله ششم عملیات «اراده پولادین» با هدف انهدام مخفیگاه‌های تروریست‌های باقی مانده داعشی با تمرکز بر مناطق غرب کرکوک آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع امنیتی، تروریست‌های تکفیری تلاش می‌کنند از طریق عملیات تروریستی و به کارگیری شیوه تک تیراندازی(قناصه) در برابر پیشروی نیروهای امنیتی مانع تراشی کنند.

واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق، روز شنبه، از آغاز مرحله ششم عملیات «اراده پولادین» در کرکوک خبر داده و اعلام کرده بود: پس از این‌که «عملیات اراده پولادین» در مرحله پنجم به نتایج مدنظر خود دست یافت، مرحله ششم این عملیات، صبح روز شنبه 27 اوت 2022، آغاز شد. در این عملیات، نیروی هوایی عراق با هواپیماهای L159 اهداف مشخصی را هدف قرار داد.

واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق همچنین بیان کرد: در این مرحله لشکر هشتم مقر پیشرفته فرماندهی ستاد عملیات مشترک در کرکوک، لشکر سوم پلیس فدرال و هنگ‌های تکاور شرکت کردند.

وی همچنین تاکید کرد: این عملیات در مناطق «زاب» و حدفاصل بخش ستاد فرماندهی عملیات مشترک در کرکوک و بخش فرماندهی عملیات نینوا انجام شد.

طرح ویژه تأمین مراسم اربعین در عراق/ مشارکت 20هزار نیروی امنیتی به‌همراه پهپاد و دوربین حرارتیعراق دوره فعالیت کمیته بین‌المللی تحقیق جنایات داعش را تمدید کرد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش عراق اخبار عراق اخبار عراق اراده پولادین امنیتی عراق مرحله ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد

رییس جریان حکمت ملی عراق در نشستی گفت: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت حقش در پاسخ بود، تشدید تنش و گسترش دامنه درگیری نبود و رژیم صهیونیستی از دهه‌های گذشته اینگونه رسمی از سوی کشوری مورد حمله قرار نگرفته بود.

رییس جریان حکمت ملی عراق در ادامه تاکید کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی خود، یک متغیر ویژه به شمار می‌رود که قدرت ایران در شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی را با وجود همکاری بسیاری از کشورها با آن، ثابت می کند.

حکیم با بیان اینکه عراق موضع پیشگامی در یاری ملت فلسطین و همبستگی با فلسطین دارد، عنوان کرد: ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم، جنگ در غزه را متوقف و مصوبه شورای امنیت برای توقف جنگ و وارد کردن کمک‌ها را اجرا کند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشان‌دهنده اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر انقلاب بود
  • رئیسی: عملیات وعده صادق نشان‌دهنده اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر انقلاب بود
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • آغاز فاز جدید معادلات امنیتی با عملیات «وعده صادق» /دوگانگی‌های زیر پوست جوزپ بورل/ملاحظات معادله جدید در منطقه
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است