Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا­مراسم افتتاحیه اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌الملل عصر فردا 7 شهریوردر بخش خواهران با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مراسم افتتاحیه اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌المللی در بخش دختران از هفتم تا 14 شهریور و در بخش پسران از 13 تا 19 شهریور در رشته‌های ورزشی والیبال، بسکتبال سه نفره، تنیس روی میز، شطرنج، و دومیدانی برای هر دو بخش دختران و پسران و رشته مینی فوتبال برای دانشجویان پسر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رازقی مدیرکل امور دانشجویان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان درباره این المپیاد گفت: در راستای تقویت روحیه همدلی و آشنایی بهتر دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌های سراسر کشور با یکدیگر و فرهنگ دیگر کشور‌ها، ارتقاء سلامت جسمی و روحی دانشجویان بین‌المللی و همچنین رشد و تقویت فرهنگی دانشجویان در بستر فرهنگ غنی ایران اسلامی، اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور از تاریخ هفتم لغایت نوزدهم شهریور در دو بازه زمانی ویژه دانشجویان دختر و پسر و به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.
وی در ادامه گفت: با توجه به این که نخستین بار است که المپیاد فرهنگی ورزشی برگزار می‌گردد، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای برگزاری آن انجام شده و فعالیت‌های فرهنگی جزء اولویت‌های اصلی این المپیاد است.
مدیرکل امور دانشجویان بین‌المللی افزود: در این المپیاد تلاش خواهد شد علاوه بر شناسایی ظرفیت‌های ورزشی دانشجویان بین‌المللی و برنامه‌ریزی برای تقویت آن، فرصتی برای ایجاد رفاقت، همدلی، وحدت و شادابی برای دانشجویان بین‌المللی در سطح کشور فراهم شود.
رازقی همچنین برگزاری این المپیاد به میزبانی دانشگاه مازندران، استان مازندران و شهرستان بابلسر را دارای ظرفیت‌های گسترده فرهنگی و گردشگری برشمرد و با توجه به این که دانشگاه مازندران سابقه میزبانی المپیاد قهرمانی دانشجویان کشور را در کارنامه خود دارد، این دانشگاه را میزبانی توانمند و با تجربه برای میزبانی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین المللی معرفی کرد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشجویان ورزشی دانشجویان بین المللی امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

کد خبر 6064092

دیگر خبرها

  • ارومیه مهیای جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی می شود
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین