Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مراسم افتتاحیه اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌الملل در بخش خواهران عصر فردا ۷ شهریور ماه با حضور داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار می‌شود. 

 رازقی مدیر کل امور دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان درباره این المپیاد گفت: در راستای تقویت روحیه همدلی و آشنایی بهتر دانشجویان بین المللی دانشگاه‌های سراسر کشور با یکدیگر و فرهنگ دیگر کشورها ، ارتقاء سلامت جسمی و روحی  دانشجویان بین‌المللی و همچنین رشد و تقویت فرهنگی دانشجویان در بستر فرهنگ غنی ایران اسلامی، اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور از تاریخ هفتم لغایت نوزدهم شهریور ماه در دو بازه زمانی ویژه دانشجویان دختر و پسر و به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 *المپیاد فرهنگی ورزشی برای نخستین بار است که برگزار می‌گردد 

وی افزود: برنامه‌ریزی ویژه‌ای در جهت اجرای آن صورت گرفته است و فعالیت‌های فرهنگی جزء اولویت‌های اصلی این المپیاد به شمار می‌رود.

مدیر کل امور دانشجویان بین‌المللی تصریح کرد: در این المپیاد تلاش خواهد شد علاوه بر شناسایی ظرفیت‌های ورزشی دانشجویان بین‌المللی و برنامه‌ریزی جهت تقویت آن، فرصتی برای ایجاد رفاقت، همدلی، وحدت و شادابی برای دانشجویان بین‌المللی در سطح کشور فراهم شود.

 رازقی همچنین برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌المللی به میزبانی دانشگاه مازندران، استان مازندران و شهرستان بابلسر را دارای ظرفیت‌های گسترده فرهنگی و گردشگری برشمرد و با توجه به این که دانشگاه مازندران سابقه میزبانی المپیاد قهرمانی دانشجویان کشور را در کارنامه خود دارد، این دانشگاه را میزبانی توانمند و باتجربه جهت میزبانی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین المللی معرفی کرد.

لازم به ذکر است؛ اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌المللی در بخش دختران از ۷ تا ۱۴شهریور ماه و در بخش پسران از ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه در رشته‌های ورزشی والیبال، بسکتبال سه نفره، تنیس روی میز، شطرنج، و دومیدانی برای هر دو بخش دختران و پسران و رشته مینی فوتبال برای دانشجویان پسر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین المللی دانشگاه مازندران امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس قوت گرفت/ ماکرون: پلن C هم داریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن‌پست، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه می‌گوید که اگر مخاطرات و تهدیدهای امنیتی بیش از حد باشد، امکان لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فضای باز، وجود دارد.

مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای نخستین بار قرار است تا خارج از فضای بسته و در رود سِن و کرانه آن برگزار شود.

ماکرون با اشاره به اینکه از زمان آغاز المپیک، نیروهای امنیتی در سطحی بی‌سابقه بسیج خواهند شد، تاکید کرد: با این حال، بسته به تحلیل و ارزیابی ما از شرایط، اگر به این نتیجه برسیم که مخاطراتی وجود دارد، برنامه‌های جایگزینی تدارک دیده‌ایم. در واقع، علاوه بر «پلن بی»، «پلن سی» هم وجود دارد.

انتظار می‌رود حدود ۱۰ هزار ۵۰۰ ورزشکار در قلب فرانسه و در مسیری حدود ۶ کیلومتری، در قلب فرانسه روی رود سِن رژه را روی قایق برگزار کنند.

ماکرون گفته است که سازمان‌دهندگان به منظور محدود کردن مخاطرات امنیتی شاید اقدم به کاهش مسیر رژه ورزشکاران روی رود سن گرفته یا حتی «مراسم را به ورزشگاه استادوفرانس» منتقل کنند.

سازمان‌دهندگان در ابتدا برای این مراسم افتتاحیه باشکوه، حضور حدود ۶۰۰ هزار تماشاگر را پیش‌بینی کرده بودند که عمده آنها از کرانه‌های رودخانه و به طور رایگان به تماشای مراسم خواهند نشست اما نگرانی‌های لجستیکی و امنیتی دولت را مجبور به کاهش انتظارات و بلندپروازی‌اش کرد و اوایل سال جاری، این تعداد تماشاگر به حدود ۳۰۰ هزار نفر کاهش یافت.

همچنین دولت فرانسه تصمیم گرفته است تا حضور رایگان گردشگران در مراسم افتتاحیه به دلیل نگرانی‌های امنیتی، لغو شود. با این تصمیم، حضور رایگان تنها با ارائه دعوتنامه میسر خواهد بود.

پیش‌تر راشاتودی به نقل از منابع آگاه مدعی شد که سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه با اشاره به حمله تروریستی اخیر به حومه مسکو، از مقامات فرانسه خواسته‌اند تا مراسم پرزرق و برق افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دلیل نگرانی‌های عمیق امنیتی، لغو کنند. بازی‌های المپیک تابستانی امسال از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد) در پاریس برگزار می‌شود.

کد خبر 6078836

دیگر خبرها

  • ایران جزء ۱۵ کشور برتر جهانی در جذب دانشجویان بین المللی
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • لغو افتتاحیه المپیک پاریس؟!
  • ماکرون : امکان لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فضای باز، وجود دارد
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس | مکرون: پلن C هم داریم
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس قوت گرفت
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس قوت گرفت/ ماکرون: پلن C هم داریم
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • ۷ خرداد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار می‌شود