Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:17:49 GMT

تربیت 1700 نیرو برای اجرای سند تحول بنیادین

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۹۹۸۳

تربیت 1700 نیرو برای اجرای سند تحول بنیادین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یوسف نوری شامگاه یکشنبه در جمع دانش‌آموزان هیئت انصارالمهدی شهرکرد گفت: محرومیت، محدودیت نیست بلکه در بسیاری از مواقع محرومیت باعث رشد و سکوی پرتابی برای رسیدن فرد به آرمان‌ها است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بالاترین درصد شهدا با عدد ۳۶ هزار مربوط به شهدای دانش‌آموز بوده است، خاطرنشان کرد: تلاش کنید تا هیئت انصارالمهدی را بین‌المللی کنید و در آینده نزدیک در بقیع، مراسم برگزار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری بیان کرد: نسل دانش‌آموز و جوان امروز نیز سردی و گرمی روزگار را چشیده است این نسل تحریم‌های سخت دشمن را به چشم دید ولی محکم ایستاد و به کار خود برای رشد و آبادانی ایران ادامه داد.

تربیت ۱۷۰۰ نیرو برای اجرای سند تحول بنیادین

وی با اشاره به اینکه هیئت کانون بزرگ انسان‌سازی است، افزود: سند تحول بنیادین در سطح کشور در حال اجراست و در حال حاضر یک هزار و ۷۰۰ نفر در حال آموزش برای این طرح هستند.

نوری اظهار داشت: شما دانش‌آموزان حلقه‌های میانی هستید و هر کدام باید برای مدرسه یک پشتیبان باشید و مدارس را با خلاقیت و ابتکار خود اداره کنید نه اینکه به دنبال الگو گرفتن از نمونه‌های خارجی باشید.

مدارس پذیرای زوار اربعین حسینی است

وی عنوان کرد: مدارس تمام وقت در اختیار هیئت‌ها هستند و در ایام اربعین نیز مدارس برای زوار آماده شدند و در مسیر حرکت تا مرز پذیرای زوار هستند.

نوری گفت: میزان سرمایه‌گذاری دولت در یک سال گذشته با ۷ سال گذشته برابری می‌کند و اقدامات مثبتی که در طی یک سال صورت گرفته که نویدبخش اتفاقات خوب در سطح کشور است.

انتهای پیام/68035

منبع: فارس

کلیدواژه: حلقه های میانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در همایش سفیران سلامت کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، گفت : امسال ۹۵ هزار دانش آموز، معادل ۲۵ درصد دانش آموزان استان کرمانشاه سفیر سلامت شده‌اند.

 وی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت ارتقا سلامت دانش آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

محمدی با بیان اینکه دانش آموزان سفیر سلامت پیام‌های سلامتی که از معلمان و مربیان خود دریافت می‌کنند را به سایر دانش آموزان انتقال می‌دهند، گفت: هر دانش‌آموزی که سفیر سلامت باشد، موظف است پیام‌های سلامتی که دریافت کرده را به گوش چهار نفر از همکلاسی‌های خود برساند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: دانش‌آموزان نیز با انتقال پیام‌های سلامتی به خانواده‌های خود آنها را در جریان این پیام‌ها گذاشته و از این طریق بخش قابل توجهی از جمعیت جامعه با پیام‌های سلامت آشنا می‌شوند و این مسئله می‌تواند تا حد زیادی سبب ارتقای سلامت جامعه شود.

محمدی اشاره‌ای هم به شرکت حدود چهار هزار نفر از دانش آموزان سفیر سلامت استان در جشنواره استانی سفیران سلامت داشت و گفت: این دانش‌آموزان در رشته‌های نقاشی، تئاتر، عکاسی و ... در این جشنواره شرکت کرده بودند که برگزیدگان آنها راهی مرحله کشوری جشنواره سفیران سلامت خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس