Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: دوره آموزشی و توانمندسازی مسئولان سازندگی نواحی لرستان و ایلام برگزار شد.

سرهنگ احسان جهانبخش با اشاره به اهمیت توانمندسازی و بالابردن سطح آگاهی نیروهای سازندگی، اظهار کرد:  دوره‌های آموزشی در راستای هرچه بهتر انجام شدن تفاهم‌نامه‌های بین دستگاهی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوره آموزشی و توانمندسازی مسئولین بسیج سازندگی و تسهیل‌گران لرستان و  ایلام در دهکده مقاومت استان برگزار می‌شود.  

مسئول بسیج سازندگی لرستان با بیان اینکه این دوره دوشنبه و سه‌شنبه، هفتم و هشتم شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، گفت: این دوره با حضور بیش‌از ۴۰ نفر  از  مسئولان و تسهیل‌گران بسیج سازندگی  استان‌های لرستان و ایلام برگزار می‌شود.  

وی بیان کرد: این دوره آموزشی در راستای ایجاد سالانه ۱۱۰ هزار واحد نیروگاه پنج کیلوواتی خورشیدی و راه‌اندازی ۱۰ هزار صندوق قرض‌الحسنه روستایی و شهری پیرو تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با وزارت نیرو و صندوق کارآفرینی امید برگزار می‌شود.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسيج سازندگي صندوق کارآفرینی امید بسیج سازندگی لرستان احسان جهانبخش برگزار می شود بسیج سازندگی دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا

قاسم مصفا در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه اظهار کرد: این دوره ویژه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان‌های صومعه سرا، انزلی، فومن و شفت است.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی ۵ اردیبهشت ماه سال جاری رأس ساعت ۱۶ عصر در سالن اجتماعات شهرداری صومعه سرا برگزار می‌شود، افزود: سواد رسانه‌ای نوعی از درک متکی بر مهارت است که با آن می‌توانیم انواع رسانه‌ها و تولیدات آنها را شناخته و به تفکیک بپردازیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد گیلان تصریح کرد: برای افراد حاضر در این کارگاه آموزشی گواهینامه شرکت در دوره صادر می‌شود.

مصفا بر لزوم فراگیری سواد رسانه‌ای و اهمیت آن در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: حیطه ادراکی، اخلاقی، نگاه نقادانه و واکاوی مسائل از اصول مهم در سواد رسانه‌ای است که باید به آن پرداخته شود.

کد خبر 6084332

دیگر خبرها

  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران