Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@14:30:01 GMT

هلاکت تروریست داعشی در عملیات نیروهای حشد شعبی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۰۱۲۵

هلاکت تروریست داعشی در عملیات نیروهای حشد شعبی

نیروهای حشد شعبی اعلام کردند که با همکاری نیروهای ارتش عراق، یک تروریست داعشی را در جنوب غرب کرکوک به هلاکت رسانده اند.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، نیروهای حشد شعبی اعلام کردند که با همکاری نیروهای ارتش عراق، یک تروریست داعشی را در جنوب غرب کرکوک به هلاکت رسانده اند.

حشد شعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مشترک متشکل از حشد و ارتش عراق توانستند یکی از عناصر گروهک تروریستی داعش را در جنوب غرب کرکوک از پای دربیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: این اقدام در عملیات امنیتی مشترک نیروهای تیپ ۴۵ ارتش و نیروهای تیپ ۱۶ حشد شعبی در شهرستان «داقوق» استان کرکوک صورت گرفت.

گفتنی است که بقایای داعش در برخی مناطق عراق هرازگاهی دست به تحرکاتی می‌زنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت داعش کرکوک حشد شعبی عراق ارتش عراق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش فلسطین الیوم نیروهای مقاومت تجهیزات جنگی نظامیان صهیونیست را در روستای برقه واقع در شمال غرب نابلس با بمب‌های دستی هدف قرار دادند.

ساعتی قبل نیز گزارش شد که نیروهای فلسطینی به سمت عناصر صهیونیست در ورودی منطقه بیت عینون در شمال شرق الخلیل تیراندازی کردند.

همچنین گزارش شده که به سمت یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی منطقه بیت سیرا در غرب رام الله تیراندازی شده است. نیروهای فلسطینی ساعتی قبل به سمت ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس نیز تیراندازی کردند.

منابع صهیونیست نیز گزارش دادند که خودروی یک شهرک نشین صهیونیست در نزدیکی منطقه اشغالی یتسهار در جنوب نابلس با کوکتل مولوتف هدف قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی، جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در روز یکشنبه در کرانه باختری و افزایش نبرد با دشمن صهیونیستی شد.

جنبش حماس در بیانیه خود تاکید کرد: ما از مردم خود در کرانه باختری می‌خواهیم که یکشنبه به اعتصاب عمومی پایبند باشند و همه میدان‌ها و نقاط رویارویی را به محل درگیری در برابر اشغالگران صهیونیست تبدیل کنند و سلاح‌ها را به سمت عناصر متجاوز و شهرک نشینان جنایتکار نشانه بگیرند.

کد خبر 6083987

دیگر خبرها

  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند
  • عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در کرانه باختری