Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین معصوم زاده صبح یکشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: اواخر تیرماه سال جاری تعدادی اوباش با برنامه ریزی قبلی در شهرک «صدف» شهریار در قالب دو گروه چهار نفره با در دست داشتن قمه، چاقو، سنگ، تبر با همدیگر درگیر می‌شوند که این درگیری منجر به جرح تعداد پنج نفر و مصدومیت شدید و به کما رفتن یکی از طرفان درگیری شده که عامل آن از محل متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در این درگیری دو نفر از طرفان درگیری عریان شده و با قدرت نمایی، انسداد مسیر، عربده کشی علاوه بر اخلال در نظم عمومی، منجر به ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش عمومی شهروندان محله شده بود که پلیس به جدیت در این عرصه ورود کرد.

معصوم زاده بیان داشت: با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران، تیم ویژه عملیاتی با مراجعه به محل وقوع درگیری، بازبینی دوربین‌های مدار بسته، تشکیل شد و با تحقیقات محلی، استماع اظهارات شهود و مطلعان، عاملین درگیری و نزاع دسته جمعی مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی، هر هشت نفر با عملیات‌های مختلف پلیس امنیت عمومی در شهرستان‌های غرب استان تهران دستگیر و با قرارهای تأمین قضائی مناسب برخورد لازم صورت گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد: اوباش دستگیر شده در بازجویی پلیس اذعان داشتند با شناخت قبلی از همدیگر هر دو گروه در صنف مشاور املاک فعالیت داشتند که اختلاف فعلی آنها بر سر فروش یک دستگاه خودرو سواری مزدا بوده و با یکدیگر درگیری شده اند.

معصوم زاده، اضافه کرد: پلیس غرب استان تهران، با افرادی که با درگیری، نزاع دسته جمعی و استفاده از سلاح سرد موجب قبح شکنی شده و امنیت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند، برابر قانون و مطالبه عموم شهروندان برخورد لازم را انجام می‌دهد و امنیت مردم، خط قرمز پلیس است.

کد خبر 5575698

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی غرب استان تهران نزاع خیابانی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی اربعین 1401 گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول از دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و مشخص شد ۳ نفر جوان که فاقد تعادل رفتاری بودند اقدام به تخریب شیشه‌های ۴ دستگاه خودروی پارک شده شهروندان کرده که با مشاهده ماموران متواری شدند.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه ۲ نفر از متهمان با اشراف اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد شرارت بوده که در این راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • (ویدئو) افشای جنایت جدید رژیم صهیونیستی؛ کشف گور دسته جمعی در غزه