Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@06:32:45 GMT

دو تن از اشرار غرب تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۱۴۸۵

دو تن از اشرار غرب تهران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شاهپور فلاحی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارش درگیری بین دو تن از اشرار سابقه دار با شهروندان و مجروحیت تعدادی از مردم، مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان بلافاصله در محل حاضر و موفق شدند یکی از اراذل و اوباش به نام شهرستان را در صحنه درگیری دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی قدس تصریح کرد: متهم اصلی پرونده که قبل از حضور مأموران از صحنه متواری شده بود شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان با اقدامات فنی و همچنین تعقیب و مراقبت شبانه روزی، موفق شدند مخفیگاه متهم اصلی که به شهرستان‌های همجوار گریخته بود را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی، به همراه رئیس کلانتری به موقعیت مراجعه و در یک عملیات ضربتی وی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در پرونده این اشرار سوابق متعدد درگیری، قدرت نمایی، ضرب و جرح، درگیری با مأموران و… وجود دارد، افزود: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی قدس در پایان خطاب به شهروندان افزود: امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و به قانون گریزان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی اجازه نخواهیم داد تا با اعمال مجرمانه خود احساس امنیت را در جامعه خدشه دار نمایند.

کد خبر 5575711

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی غرب استان تهران دستگیری اراذل و اوباش هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: با دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و تیراندازی منجر به مصدومیت شهروندی در یکی از روستا‌های شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که هر دو همسایه باغ هم هستند، در محل خانه‌باغ درگیر شده و یکی از آنها اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده که منجر به مصدومیت یک نفر شده است.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف شخصی بوده است، ادامه داد: ضارب که مردی ۶۰ ساله بوده، دستگیر شده و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

سرهنگ بهاری گفت: مصدوم نیز تحت درمان پزشکی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام