Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: یکی از اولویت‌های دولت تکمیل‌طرح‌های نیمه‌تمام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد ، محمد اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد اظهار داشت: پروژه‌هایی که تأثیرات علمی و فرهنگی دارد مورد توجه رئیس‌جمهور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کتابخانه مرکزی خرم‌آباد  یکی از پروژه‌های قدیمی این شهرستان است که مورد مطالبه مردم بوده و بخش اصلی آن امروز برای بهره‌برداری آماده شده است.

دستور استاندار برای تکمیل طرح‌های فرهنگی لرستان/ افتتاح کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در هفته دولت گره‌گشایی دولت سیزدهم از پروژه 20 ساله/ کتابخانه مرکزی خرم‌آباد شهریور امسال افتتاح می‌شود + تصاویر

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور عنوان کرد: کتابخانه مرکزی خرم‌آباد با همکاری  نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان پس از دو دهه انتظار از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در کشور بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام برای دولت مهم است و تعدادی از پروژه‌های صنعتی در حوزه کشاورزی و زیربنایی را امروز در خدمت مردم لرستان افتتاح می‌کنیم.

کتابخانه مرکزی خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 7603 متر مربع و زیربنای همکف 4420 متر مربع احداث شده است.

انتهای پیام/644/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتابخانه مرکزی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود

رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به سمنان در جمع خبرنگاران در فرودگاه سمنان، اظهار داشت: توفقی شد تا امروز در استان سمنان، استانی که مردمان متدین و استانی برخوردار از علم و دانش و به ویژه برخوردار از دانشمندان و فرهیختگان حضور حضور داشته باشم.

وی افزود: استان سمنان استان صنعتی، معدنی و کشاورزی است که ظرفیت خوبی دارد.    

رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان مورد پیگیری قرار گرفت
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در دولت سیزدهم شتاب گرفتند
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز