Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:27:30 GMT

۲۷ پروژه حوزه سلامت گیلان وارد مدار خدمت شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۳۶۶۱

۲۷ پروژه حوزه سلامت گیلان وارد مدار خدمت شد

به گزارش ایرنا، در مراسم افتتاح این پروژه ها که به صورت ویدئوکنفرانس در مرکز آموزشی، درمانی ١٧ شهریور رشت انجام شد، اسدالله عباسی استاندار گیلان، دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان حضور داشتند.

این پروژه‌ها شامل؛ فاز دوم بیمارستان ۱۷ شهریور رشت، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت رشت، کلینیک شهرستان‌های لنگرود و آستانه اشرفیه، سه پروژه در مرکز آموزشی، درمانی پورسینا " ایجاد بخش آنژیو محیطی - توسعه اتاق‌های عمل و ایجاد بخش تصویربرداری‌ MRI و سی تی اسکن" و بخش NICU بیمارستان الزهرا (س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح مرکز تحقیقات، رادیولوژی و محوطه‌سازی بیمارستان حشمت، مرکز جامع آزمون سایت لاکان، چهار واحد مسکن متخصصان شهرستان ماسال، مرکز جامع سلامت شهری رشتیان رشت، پنج مرکز جامع سلامت در شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، ماسال و صومعه‌سرا، ۶ خانه بهداشت در روستاهای رضوانشهر، فومن  و چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵ در لولمان و توحید رشت، پاشاکی لاهیجان و بره سر رودبار از دیگر پروژه‌ها است.

برای افتتاح این پروژه ها شامل "ساخت و تجهیز " در مجموع ۷۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

برچسب‌ها رشت دانشگاه های علوم پزشکی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت دانشگاه های علوم پزشکی گیلان رشت دانشگاه های علوم پزشکی گیلان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش

به گزارش خبرنگار مهر، پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک ظهر چهارشنبه همزمان با هفته ملی سلامت با حضور فرماندار تالش، مسؤول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افتتاح شد.

گفتنی است؛ این پایگاه در مساحتی ۱۱۰ متر با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد پانصد میلیون تومان (از محل اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان) در محل بیمارستان قدیم شهید نورانی بهسازی و تجهیز شده و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6087824

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود