Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@21:38:54 GMT

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو هفتم شهریور ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۳۸۹۷

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو هفتم شهریور ۱۴۰۱

فرارو- قیمت دلار امروز دوشنبه هفتم شهریور در صرافی ملی بدون تغییر نسبت به روز گذشته اعلام شد. صبح امروز صرافی ملی دلار دولتی را ۲۸ هزار و ۲۶۰ تومان فروخت. قیمت یورو امروز در صرافی ملی با افت ۲۰۰ تومانی به ۲۸ هزار و ۵۴۰ تومان کاهش پیدا کرد. در بازار طلا، قیمت طلا گرمی درقیاس با عصر روز گذشته تغییری نداشت، اما سکه امامی و تمام‌بهار آزادی هر کدام ۵۰ هزار تومان ارزان شدند و به‌ترتیب ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۳ میلیون تومان به‌فروش رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی امروز دوشنبه هفتم شهریور ۲۸ هزار و ۲۶۰ تومان اعلام شد. این رقم تفاوتی با روز گذشته نداشت و صرافی ملی عصر دیروز هر اسکناس دلار را با همین رقم می‌فروخت، اما قیمت یورو امروز کاهش ۲۰۰ تومانی را تجربه می‌کند. قیمت یورو امروز دوشنبه به ۲۸ هزار و ۵۴۰ تومان تومان رسید درحالی که عصر دیروز برای خرید آن باید ۲۸ هزار و ۷۴۰ تومان پرداخت می‌شد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

انواع ارز  شنبه یکشنبه دوشنبه
دلار 28 هزار و 140 تومان 28 هزار و 260 تومان 28 هزار و 260 تومان
یورو 28 هزار و 440 تومان 28 هزار و 740 تومان 28 هزار و 540 تومان
قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه هفتم شهریور در نیمه اول معاملات بازار یک میلیون و ۲۵۶ هزار تومان گزارش شد؛ بدون تفاوت نسبت به دیروز. عصر یکشنبه نیز طلا‌فروش‌ها هر گرم طلا ۱۸ عیار را با همین رقم معامله می‌کردند، اما درقیاس با شنبه شاهد شاهد ریزش ۱۷ هزار تومانی قیمت طلا ۱۸ عیار بودیم.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

شنبه یکشنبه دوشنبه 
یک میلیون و 273 هزار تومان یک میلیون و 256 هزار تومان یک میلیون و 256 هزار تومان
قیمت سکه

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه هفتم شهریور کار خود را با کاهش ۵۰ هزار تومانی آغاز کرد به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه تمام‌بهار آزادی هم به همین اندازه ریخت و طلافروش‌ها آن را دقیقا ۱۳ میلیون فروختند. قیمت سکه گرمی امروز دوشنبه هفتم شهریور روی پله سه میلیون ایستاد و نسبت به عصر یکشنبه تفاوتی نداشت.

تغییر قیمت انواع سکه
انواع سکه شنبه یکشنبه دوشنبه
سکه امامی 14 میلیون و 50 هزار تومان 13 میلیون و 850 هزار تومان 13 میلیون و 800 هزار تومان
سکه تمام بهار آزادی 13 میلیون و 150 هزار تومان 13 میلیون و 50 هزار تومان 13 میلیون تومان
سکه گرمی سه میلیون تومان  سه میلیون تومان  سه میلیون تومان 

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه قیمت دلار هزار تومان 13 میلیون قیمت طلا ۱۸ عیار تومان 28 هزار میلیون تومان صرافی ملی یک میلیون ۱۳ میلیون سه میلیون ۲۸ هزار قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (چهارشنبه 29 فروردین 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 43 هزار و 567 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 40 هزار و 648 تومان معامله می‌شود.

قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، بزودی سقوط می‌کند

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 46 هزار و 305 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 202 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 11 هزار و 863 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 68 تومان است.

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 29  فروردین 08:50

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

43  هزار و 567  

قیمت دلار (حواله)

40  هزار و 648

قیمت یورو (اسکناس)

46  هزار و 305

قیمت یورو (حواله)

43 هزار و 202

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 863

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 68

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت