Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@00:09:17 GMT

افتتاح ۱۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در قم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۶۳۳۸

افتتاح ۱۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در قم

ایسنا/قم با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۱۸۰ واحد مسکونی در استان قم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آیین بهره‌برداری از 180 واحد مسکونی طرح زیتون 6 در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان قم صبح امروز دوشنبه 7 شهریورماه با حضور قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، شاهچراغی استاندار قم و دیگر مدیران استانی در شهرک پردیسان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در حاشیه افتتاح از این طرح‌ها در گفت‌وگویی، افزود: در این طرح انبوه‌سازی ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانک مسکن به متقاضیان پرداخت و بقیه آن حاصل آورده مردم بوده‌است.
داریوش بلدی ادامه داد: با تشکیل کمیته فنی معماری در استان قم، ضوابط معماری در این طرح مورد توجه بوده و در مبحث اجرا نیز نظارت مستمری جهت کیفیت احداث واحدها انجام‌شده است.
وی هزینه ساخت هر متر از این واحدها را ۴ میلیون و ۷۰۰ تومان دانست و یادآور شد: ۱۲۰ پارکینگ مسقف در پروژه زیتون شش جانمایی شده است.
به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم، ۱۱۸ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که حدود ۷۰ میلیارد تومان از آن آورده متقاضیان بوده‌است.
بلدی عنوان کرد: این طرح در مساحتی بالغ‌بر ۲۵ هزار مترمربع از آبان ماه سال ۹۹ وارد فاز اجرا شده‌بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاضی زاده هاشمی نهضت ملی مسکن استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر اظهار داشت: در یک رویکرد ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالی‌شهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی تدوین و طراحی شده گفت: با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیت ۵۰ هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

کد خبر 6085920

دیگر خبرها

  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن