Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، این شبکه اجتماعی در گزارش جدیدی اعلام کرده که تعداد کاربران فعال روزانه آن‌ از ۱۰ میلیون نفر فراتر رفته است.

آنها در این گزارش اعلام کردند با وجود داشتن کمتر از ۳۰ کارمند، می‌توانند تعداد کاربران فعال خود را به بیش از ۱۰۰ میلیون برسانند. البته این ماجرا تا حدودی به لطف کاربران تیک‌تاک است که با اشتراک گذاشتن نظراتشان درباره BeReal باعث شده‌اند که سیل توجه به سمت این برنامه سرازیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بار یک ماه پیش بود که BeReal در اپ استور در رتبه اول قرار داشت و از رتبه یازدهم به هفتم در فروشگاه گوگل پلی رفته است.

چندی پیش، سایت The Information گزارش داد که تعداد کاربران فعال روزانه این پلتفرم در پایان ماه ژوئیه به  ۷.۹ میلیون نفر رسیده، درحالی‌که این رقم تا ماه ژانویه فقط ۲ میلیون بوده است. با این حساب، تعداد کاربران BeReal از ماه ژانویه تا ژوئیه ۲۹۵ درصد بیشتر شده است.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار فناوری بی ریل تعداد کاربران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اکنون از مجموع ۱۸ اقامتگاه بومگردی فعال و در مرحله تکمیل پرونده، تعداد ۱۲ اقامتگاه بومگردی فعال است که چهار واحد از این تعداد در بخش مرکزی تربت‌حیدریه مستقر و غالبا هر شب تا ۷۰ درصد ظرفیت این اقامتگاه ها تکمیل می شود.   محمدی افزود: از این تعداد، پنج هزار نفر در اقامتگاه‌های رسمی نظیر مهمان‌خانه و اقامتگاه های بوم‌گردی، حدود سه هزار و ۷۰۰ نفر در مدارس و اقامتگاه های غیررسمی و بقیه نیز در اقامتگاه های اضطراری نظیر بقاع متبرک، زائرسراها و چادر اقامت گزیدند.   وی به ترتیب از مجموعه آرامگاهی قطب‌الدین حیدر، روستاهای گردشگری رود معجن و حصار در بخش بایگ و مناظر زیبا و آثار تاریخی بخش کدکن به عنوان اماکنی که بیشترین بازدید نوروزی را داشته اند، یاد کرد.   رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی تربت‌حیدریه به حوزه بازارچه سوغات و هدایا نیز اشاره و گفت: تاکنون سه کارآفرین برای ایجاد بازارچه سوغات و هدایا درخواست داده‌اند که یکی از آن‌ها در شهر فعال شده، دومی نیز مجوز گرفته و در حال راه اندازی است و سومی نیز برای استقرار در ورودی شهر در حال دریافت مجوز است.        

دیگر خبرها

  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی
  • تاثیر فالوور فیک روی پیج‌های فروشگاهی
  • فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه