Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@13:47:54 GMT

فال حافظ امروز سه شنبه ۸ شهریور + تفسیر دقیق

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۱۰۰۳

فال حافظ امروز سه شنبه ۸ شهریور + تفسیر دقیق

فال حافظ متولدین فروردین فال حافظ متولدین اردیبهشت فال حافظ متولدین خرداد فال حافظ متولدین تیر  فال حافظ متولدین مرداد فال حافظ متولدین شهریور فال حافظ امروز با تفسیر دقیق و زیبا فال حافظ متولدین مهر فال حافظ متولدین آبان فال حافظ متولدین آذر فال حافظ متولدین دی فال حافظ متولدین بهمن  فال حافظ متولدین اسفند

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۸ شهریور با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ متولدین فروردین

بود آیا که در میکده  ها بگشایند

گره از کار فروبسته ما بگشایند

اگر از بهر دل زاهد خودبین بستند

دل قوی دار که از بهر خدا بگشایند

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد خیلی ناامید هستی ،دست از ناامیدی بردار و دلت را قوی کن که به لطف خدا درهای بسته گشوده خواهد شد. از دورویی و تزویر دوری کن و با صداقت پیش برو که موفق خواهی شد.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

گوهر مخزن اسرار همان است که بود

حقه مهر بدان مهر و نشان است که بود

حافظا بازنما قصه خونابه چشم

که بر این چشمه همان آب روان است که بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد اسرار خویش را حفظ کن و هیچ نشانه ای از این اسرار به کسی نگو. در جست و جوی چیز با ارزشی هستی که هم ارزش معنوی و هم مادی دارد. گاهی آنقدر نگران می شوی که رشته کار از دستت خارج می شود. به قول حافظ نیت شما چون آب روانی در حال رسیدن است.

فال حافظ متولدین خرداد

در ازل هر کو به فیض دولت ارزانی بود

تا ابد جام مرادش همدم جانی بود

همت عالی طلب جام مرصع گو مباش

رند را آب عنب یاقوت رمانی بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

 فال حافظ امروز شما نشان می دهد اگر می خواهی شأن و منزلت بالایی داشته باشی با بدان دوستی نکن و به جای این کار به آینده ات سر و سامانی ببخش تا به جای رسیدن به سلطانی به گدایی نیفتی. همت بالا داشته باش تا از آب، یاقوت بگیری و همیشه دلت روشن باشد.

فال حافظ متولدین تیر

هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود

هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود

آن چنان مهر توام در دل و جان جای گرفت

که اگر سر برود از دل و از جان نرود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید یاد یار لحظه ای از تو جدا نمی‌شود به خاطر جفایی که دیده‌ای مدام غصه می خوری. پیمان را با تو شکسته‌اند و بار غم روی دلت سنگینی می کند. برای اینکه تحمل این غم برایت آسان‌تر شود و از سرگردانی نجات یابی ، سعی کن زیاد به گذشته فکر نکنی و تمام حواست را بر ساختن آینده  متمرکز کن.

 فال حافظ متولدین مرداد

ترسم که اشک در غم ما پرده در شود

وین راز سر به مهر به عالم سمر شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر

آری شود ولیک به خون جگر شود

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید صبر داشته باش هرچند که دلت خون می شود راز خود را به کسی نگو. صبور باش. از رقبا و نزدیکان تازه به دوران رسیده هراس نداشته باش که لطف و مرحمت پروردگار با توست.

فال حافظ متولدین شهریور

اگر به باده مشکین دلم کشد شاید

که بوی خیر ز زهد ریا نمی‌آید

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق

من آن کنم که خداوندگار فرماید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد عاشق شده‌اید و همه می خواهند شما را از این تصمیم و انتخاب منصرف کنند. مشورت امری نیک و پسندیده است اما گاهی عقل و عشق مقابل هم قرار می گیرند. در مورد این مسئله خودتان تصمیم بگیرید، ان شاءالله هر چه خیر است همان اتفاق می‌افتد.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق و زیبا فال حافظ متولدین مهر

چو آفتاب می از مشرق پیاله برآید

ز باغ عارض ساقی هزار لاله برآید

نسیم در سر گل بشکند کلاله سنبل

چو از میان چمن بوی آن کلاله برآید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که توقع خیلی زیادی از روزگار داری و دلت می‌خواهد بدون دردسر به همه چیز برسی. این خیالی بیش نیست. بدون سعی و کوشش کار به جایی نخواهی برد. اگر همت بلند نداشته باشی، فرصت‌ها را از دست می‌دهی.

فال حافظ متولدین آبان

دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور

گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور

از دست غیبت تو شکایت نمی‌کنم

تا نیست غیبتی نبود لذت حضور

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی. به خدا توکل داشته باش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روییده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد.

فال حافظ متولدین آذر

ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت

و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت

خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز

کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید کسی را دوست داری ولی میان تو و او فاصله است و نمی توانی عشق خود را ابراز کنی ولی غمگین مباش که دل او کم کم نرم خواهد شد و به آرزویت می‌رسی .

فال حافظ متولدین دی

می‌دمد صبح و کله بست سحاب

الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله

المدام المدام یا احباب

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

فال حافظ متولدین بهمن

نصیحتی کنمت بشنو و بهانه مگیر

هر آن چه ناصح مشفق بگویدت بپذیر

چو قسمت ازلی بی حضور ما کردند

گر اندکی نه به وفق رضاست خرده مگیر

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که انسانی هستی حساس که همه چیز را خیلی سخت می گیری و زندگی را به کام خود و نزدیکان زهر می کنی. مگر زندگی چند سال ادامه خواهد یافت که تمام عمر را صرف مسائل جزئی می کنی؟ همه چیز که نباید کاملا مطابق میل تو باشد. کمی هم تو با زندگی سازش کن و قانع باش که بسیارند کسانی که حسرت زندگی تو را دارند ولی تو قدر آن را نمی دانی.

 فال حافظ متولدین اسفند

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را

که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

ندانم از چه سبب رنگ آشنایی نیست

سهی قدان سیه چشم ماه سیما را

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید با نیک رفتاری و مهرورزی بر بسیاری از دشواری ها  می توان فائق آمد و هر گرهی به شیوه خاص گشوده می شود. غرور و تندی مانع دست یافتن بر آرزو هاست و همواره انتظار نرمی و همراهی از محبوب نمی توان داشت.

منبع: avalfars

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: طالع بینی فال تـعـبـیـر فال حافظ فال حافظ متولدین شما نشان می دهد تفسیر فال حافظ فال حافظ امروز شما می گوید تفسیر دقیق داشته باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال ابجد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پر طرفدارترین فال‌ها روزانه محل ارجاع افراد زیادی است. بر خلاف تصورات در عصر جدید، باور به طلاع‌بینی و فال همچنان در میان بسیاری از جامعه وجود دارد. 

به گزارش «زی‌سان»، فال ابجد که از آن به عنوان فال چوپ نیز یاد می‌شود، به دلیل قدمت تاریخی در میان ایرانیان بسیار محبوب و پرمراجعه است. بسیاری از افراد بسیار مشتاق هستند که در مورد آینده خود بدانند یا حداقل اقبال روزانه خود را از درون روابط پیچیده جهان هستی ببینند. 

فال حروف ابجد از قدیم الایام کاربرد فراوانی داشته است. حروف ابجد قالبی برای ارزش‌گذاری عددی و مرتب کردن حروف عربی است که مخصوصا در قدیم کاربرد‌های زیادی در علوم غریبه، نجوم، عرفان و طالع بینی بسیار مورد توجه بود. حروف ابجد بر پای اولیه خط فنیقی به هر کدام از حروف یک ارزش عددی می‌دهد. یعنی از مجموع ۲۸ حرف الفبای زبان عربی، اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ قابل ارائه است. 

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسا‌ن‌تر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ». البته حروف ابجد کاربرد‌های فراونی نیز دارد که ازجمله آنها صفحه‌بندی (ترتیب‌بندی)، رمزگذاری، موسیقی، اسطرلاب، نجوم و عرفان است. 

در موضوع طالع بینی با حروف ابجد، هر ماه طالع خاص خود را دارد. این ماه‌ها عبارتند از: برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از: حمل، ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو و حوت. 

با این تفاسیر در ادامه فال ابجد امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف سال ارائه شده است.

فال ابجد ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فرودین

آ آ آ

به زودی گره‌ی کارت باز می‌شود و به هر خواسته‌ای که داری می‌رسی. ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده‌ی شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آن‌ها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امان هستی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده می‌شنوید. اگر ارزو و یا نیتی داری به آن می‌رسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد رازت را به هر کس نگو خوددار باش و از بدی‌ها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری انشا الله به زودی به دست خواهی آورد.

فال ابجد ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

ب ب ب

نیت خوبی کرده‌ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می‌رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله‌ای داروی و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت بت تو یار است، به شرط آن که خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می‌یابد.

فال ابجد ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

ج ج د

طالعت خوب نیست، اما به زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی به زودی تشویشت بر طرف می‌شود. کسی در فکر حیله و صدمه زدن به شماست به خداوند توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

فال ابجد ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

د ب ج

از چیزی دلخور یا غمگین هستی. فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است. به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو می‌رسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد. اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی خودت و هم دوستان و آشنایان می‌شود. به زودی کار‌ها بر وفق مراد تو می‌شود.

فال ابجد ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

آ ج ب

با این نیتی که کرده‌ای به خواسته‌ات می‌رسی و خداوند تو را از غم و رنج می‌رهاند، پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌شود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی‌سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد اگر چیزی را از دست داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

فال ابجد ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

ب ب آ

طالعت خوب است و نیتت بر آورده می‌شود، اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن، چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد می‌شوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده‌ی نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته‌ی خود خواهی رسید.

فال ابجد ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

ب آ ب

نیتت بر آورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا می‌کنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری ازآن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سود بخش خواهد بود. خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن، چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

فال ابجد ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

ب د ب

به زودی مشکل یا ناراحتیت بر طرف می‌شود، اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده‌ای که به زودی به دست می‌آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه‌ای داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و کارت بالا می‌گیرد.

فال ابجد ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

د د د

نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می‌رسی. در روزی به رویت گشوده می‌شود وبه سعادت و خوشی دست می‌یابی. اگر قصد سفر یا معامله‌ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود به دیگران اعتماد کنی، اما رازت را به هر کس مگو به زودی خبر خوشی به تو می‌رسد.

فال ابجد ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

ب د د

بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلا بهتر است دست به کاری نزنی، چون در موقعیت خوبی نیستی به زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو هم دوست و هم دشمن زیاد خواهی داشت. باید مراقب آن‌ها باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.

فال ابجد ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

ج د ب

در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری نمی‌توانی همه را دوست خود بدانی بعضی‌ها افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی نصیحتی به تو کرد، آن را بپذیر تا صدمه نبینی. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

فال ابجد ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

آ ب ج

به زودی مقصودت بر آورده می‌شود و از غم رها می‌شوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را می‌کنند. از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده‌ای باید از او دلجویی کنی نیات خیر داشته باش و در کار‌ها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

tags # فال ابجد ، فال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (6 اردیبهشت)
  • فال شمع روزانه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • فال ابجد امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (5 اردیبهشت)
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • فال حافظ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • فال ابجد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳