Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه از محل اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل ۱۵۰ پروژه نیمه تمام و رها شده این استان خبر داد و گفت: در سال جاری با تخصیص این میزان اعتبارات بسیاری از پروژه‌های استان تهران تعیین تکلیف خواهد شد.

علی جوادی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، اظهار کرد: متاسفانه در دولت قبل به دلیل محدود بودن اعتبارات ورزشی نزدیک به ۱۵۰ پروژه استان تهران نیمه تعطیل و یا رها شده بود که برای تکمیل آنها چیزی بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا به بهره‌برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با حمایت سازمان برنامه و بودجه و استاندار تهران، ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل و بهره‌برداری این تعداد پروژه تخصیص داده شده که رقم قابل توجهی است و این امیدواری وجود دارد که در سال جاری با تخصیص این میزان اعتبارات، زودتر  پروژه های نیمه تمام و رها شده را تعیین تکلیف کنیم و به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به عملکرد موفق ورزشکاران استان تهران در بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: عملکرد موفقی را از ورزشکاران استان تهران در این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی شاهد بودیم و روند آنها رو به رشد و چشمگیر بود، به همین دلیل سعی داریم با برگزاری مراسمی از مدال آوران استان تهران تجلیل و قدردانی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین از افتتاح طرح خیابان ورزش خبر داد و افزود: به منطور توسعه ورزش همگانی و بهبود سلامت مردم تلاش کردیم در هر محله با همکاری کمیته شورای شهر و اداره کل طرح خیابان ورزش را عملیاتی کنیم تا در جهت توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط گام‌های موثری برداریم. همچنین برای تشویق مردم جهت انجام فعالیت‌های بدنی در ساعتی از روز نیز کلیه اماکن ورزشی استان تهران را با تخفیفات مناسب در اختیار مردم قرار دادیم.

جوادی گفت: با چابک سازی که انجام شده سرعت صدور پروانه اماکن ورزشی بیشتر شده و کلیه اماکن ورزشی دارای مجوز شدند تا بار مسوولیت از دوش مدیران و مربیان در صورت بروز هرگونه اتفاق کاهش پیدا کند.

وی با بیان این که ساختار تشکیلاتی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران متناسب با رشد جمعیت نیست، تصریح کرد: مهم ترین برنامه تقویت ساختار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است تا به عنوان یک اداره کل ویژه کارها را پیش ببرد نه اداره کل معمولی با ساختار مشابه سایر استانها.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در پایان افزود: استان تهران فقیرترین استان در بحث سرانه ورزشی است، دلیل این فقر نیز تراکم جمعیت آن نسبت به سایر استانهاست، به طوری که با افزایش جمعیت سرانه فضای ورزشی آن رشد نکرده و این بزرگ‌ترین مشکل برای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: علی جوادی مدیر کل ورزش و حوانان استان تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کل ورزش و جوانان استان تهران برای تکمیل اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان بر تفاهم و وحدت رویه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های دستگاه‌ها به عنوان دو اصل خدمتگزاری در دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: هیچ دستگاهی نباید منفعل عمل کند و باید در اجرای برنامه‌ها شرایطی فراهم شود تا مردم در زندگی شرافتمندانه مشارکت داشته باشند.
ابوطالب شفقت در خصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در استان و تأثیر آن در توسعه لرستان افزود: اجرای کامل مصوبات سفر بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه است و نقش حوزه استانداری نظارت، هماهنگی و راهبری است.
استاندار لرستان در این جلسه همچنین بر برنامه ریزی و اجرای مناسب برنامه‌های پشتیبانی و خدمت رسانی در روستا‌ها تأکید کرد و گفت: روستا‌ها به عنوان محل‌های مولدسازی استان و بنگاه‌های اقتصادی، زنجیره‌های ارزش ساز بوده و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.
در این جلسه دستگاه‌های ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه ای، آبفا، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن و شرکت ساخت و زیربنا‌های حمل و نقل گزارشاتی از تعداد مصوبات سفر رئیس جمهور و میزان تحقق آنها ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه