Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم مراد اسکندری گفت: با عنایت رییس جمهور و معاون امور زنان در حوزه ریاست جمهور، از مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان، ۶ مورد برای توسعه و رونق مسایل مرتبط با بخش بانوان در نظر گرفته شد.

او می گوید: از جمله این مصوبات می‌توان به اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای احداث بازارچه‌های مرزی در بخش صنایع دستی، و اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای کارآفرینی در بخش کشاورزی که تمامی آن‌ها در حوزه زنان تاکنون مثمرثمر بوده و همگی از امتیاز لازم بهره‌مند هستند اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار خوزستان گفت: اختصاص اعتبار کافی برای ساخت مدرسه دخترانه و همچنین اختصاص بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای خرید تبلت دانش آموزان بی بضاعت از دیگر مصوبات حوزه بانوان بود.

به گفته او پس از آنکه مدارس بازگشایی شدند این مبلغ برای تجهیز مدارس دخترانه اختصاص داده شد، مصوباتی در یک سال گذشته برای اشتغال زنان روستایی در دستور کار قرار گرفت که به دنبال آن ۲۵۰ بانو مشغول به کار شدند و این تسهیلات همچنان در حال ارایه است.

او گفت: اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای توانمندسازی و ارتقای مهارت بانوان در دستور کار قرار گرفت و همچنان برای رفع مشکلات بانوان در حال تلاش هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در یک سال گذشته در زمینه چالش‌های حوزه زنان و آسیب‌ها، نشست‌های زیادی برگزار شد و در فرمانداری شهرستان‌ها موارد و مشکلات بررسی شده است.

به گفته او تقریباً تمامی مشکلات در کارگروه تخصصی دنبال شده که هر یک از این کارگروه‌ها یکی از مشکلات عمده خانه و خانواده را دنبال می‌کند و امیدواریم که نتیجه خوبی از این کارگروه‌ها حاصل شود.

برای اشتغال خانگی در این نمایشگاه ۱۰ غرفه اختصاص داده شد و در سالن خرمشهر، در بحث اشتغال و کارآفرینی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال بانوان اشتغالزایی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نیر، علی نیکزاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری نیر گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کمربندی جنوبی شهر نیر اختصاص یافته و این پروژه عمرانی امسال تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان دولت شهر نیر اختصاص یافته است، ادامه داد: ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای رفع مشکلات آب شرب نیر اختصاص یافته و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین نیز در بالادست شهر برای احداث زیرساخت‌های آبرسانی از جمله منبع آب تامین شده است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان نیر با جدیت در حال پیگیری بوده و تا هفته دولت امسال برطرف خواهد شد.
نیکزاد به مشکل سه‌راهی میراشرف نیز اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل سه‌راهی میراشرف به سمت شهرستان مشگین‌شهر اختصاص یافته و راه ۲ روستای شهرستان نیر هم در سال جاری آسفالت خواهد شد.
وی همچنین از تکمیل طرح آبیاری مکانیزه اراضی پایاب سد سرخاب نیز خبر داد و افزود: امسال باید با پیگیری‌های لازم شهرک دامپروری نیر تکمیل خواهد شد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل انشعاب گاز متقاضیان در منطقه گردشگری بولاغلار نیز برطرف شده است، افزود: از محل سفر سابق وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ورزش شهرستان نیر اختصاص یافته بود که به زودی ابلاغ خواهد شد.
علیرضا حسینی، فرماندار نیر هم در این جلسه گزارشی از روند اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهرستان ارائه داد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد