Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی فوتسال ایران تصمیم گرفته است در صورت استعفای رسمی سرمربی این تیم، از کادر فنی تیم ملی جدا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) با کسب 51 رأی از 80 عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، به‌عنوان رئیس این فدراسیون ظرف 2.5 سال آینده انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهالی فوتسال به‌خاطر شرایط این رشته در دوران مدیریت تاج بر فدراسیون فوتبال و نیز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC، از رئیس جدید فدراسیون گلایه‌مند بودند و نمود این ماجرا، استعفای وحید شمسایی از هدایت تیم ملی فوتسال بود.

شمسایی: با تاج و همکارانش تفاوت دیدگاه دارم

در صورتی که شمسایی استعفای خود را به‌صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ارائه کند، دستیار او یعنی شهاب‌الدین سفال‌منش هم به کار خود در تیم ملی پایان خواهد داد. مربی تیم ملی فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تأیید این موضوع اظهار داشت: در صورت استعفای رسمی شمسایی، من یک لحظه هم در تیم ملی نمی‌مانم. ما یک گروه هستیم که کارمان را با هدف تغییر نسل و ساختار آغاز کردیم.

این در حالی است که تمرینات ملی‌پوشان فوتسال از روز دوم شهریور در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده و آنها فقط امروز و فردا استراحت می‌کنند. قرار است دور جدید تمرینات تیم ملی از 10 شهریور آغاز شود و سپس اعضای این تیم روز 17 شهریور، برای شرکت در تورنمنت دوستانه تایلند به این کشور سفر کنند.

پیروزی تیم ملی فوتسال در دیداری دوستانه

تیم ملی ایران که مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود، 29 روز دیگر یعنی روز ششم مهر در اولین بازی خود در این رقابت‌ها مقابل اندونزی صف‌آرایی می‌کند. تیم ملی در ماه‌های گذشته با ستارگان باتجربه خود خداحافظی کرده و به دنبال تغییر نسل بود که این موضوع، کار ایران را برای قهرمانی آسیا دشوار می‌کرد. استعفای شمسایی و کادر فنی تیم ملی فوتسال را هم باید به مشکلات فوق اضافه کرد.

رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا از پنجم مهر در کشور کویت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وحید شمسایی تیم ملی فوتسال ایران فوتسال وحید شمسایی تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه اصابت یک موشک به غزه از فاصله نزدیک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • (ویدئو) لحظه اصابت یک موشک به غزه از فاصله نزدیک
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم