Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@20:39:28 GMT

لزوم توجه به توسعه شهری در شورای شهر گرگان

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۶۸۰۹

لزوم توجه به توسعه شهری در شورای شهر گرگان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: توسعه شهری در تمام ابعاد اهمیت دارد و باید در اولویت قرار گیرد.

ناصر گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نشست اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان با علی‌محمد زنگانه، اظهار کرد: در این نشست موضوعات شهری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، همچنین به توسعه شهری در تمام ابعاد تاکید شد، این مهم باید در تمام مباحث مورد توجه و در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در این جلسه که اعضای شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند، در این جلسه موضوعاتی از جمله حمایت از تیم بسکتبال و استعدادیابی در این حوزه، پروژه شهربازی، جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: افزایش طبقات در کمیسیون ماده ۵، پیگیری ثبت و ایجاد باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری، پیگیری در راستای تکمیل پروژه‌های در حال احداث شهرداری از جمله بازار موزه هفت شهر، ساماندهی جاده زیارت، مدیریت واحد شهری و هماهنگی با دستگاه‌ها در راستای تعامل با مجموعه شورای اسلامی شهر گرگان مطرح شد.

وی تصریح کرد: پیگیری شاخص‌های شهر دوستدار کودک و ساماندهی جاده کمربندی نیز از موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی شد تا معضلات موجود رفع شود و شاهد به ثمر نشستن طرح‌های عمرانی در شهر باشیم.

کد خبر 600988

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مصوبات شورای ششم مدیریت شهری شورای شهر گرگان توسعه شهری توسعه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر شهر گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج

به گزارش جام جم آنلاین البرز،علیرضا رحیمی محمودآبادی نایب رئیس کمیسیون تلفیق به همراه حجت الاسلام علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج و همچنین معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج از پروژه‌های پلاتو، استاد شهریار و مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کرج بازدید کرد.

علیرضا رحیمی توجه به ساخت و توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله اقدامات شورای ششم برشمرد و اظهار داشت: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و همچنین تکمیل فرهنگسرای غدیر از پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند که می‌توان به آن پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در حاشیه بازدید از پروژه ساخت پلاتو گفت: عملیات احداث این ساختمان در بوستان خانواده با پیشرفت ۷۰% در حال اجراست که امیدواریم در مردادماه سال جاری به بهره برداری برسد و تقدیم هنرمندان عزیز و علاقمندان به اجرای هنر‌های نمایشی شود.

رحیمی از تکمیل شبستان مصلی امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه و زیرساخت‌های فرهنگی شهر یاد کرد و گفت: ساختمان استاد شهریار با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین با یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، گفت: فاز اول این پروژه با مساحت حدود ۷ هزار متر مربع که مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام می‌باشد به زودی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج