Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@07:25:39 GMT

تحلیل تکنیکال رمزارز استلار ۸ شهریور+ نمودار و قیمت XLM

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۷۲۸۱

تحلیل تکنیکال رمزارز استلار ۸ شهریور+ نمودار و قیمت XLM

هر واحد از استلار در این لحظه با قیمت ۰.۱۰۵۸۳۹ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۰,۲۱۳ تومان معادل ۳,۱۹۷ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۱۹.۹۸ میلیون دلار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استلار با نماد اختصاری XLM با ارزش بازار حدود ۲.۶۸ میلیارد دلار، در رتبه ۲۸ بازار قرار داشته و سهم ۰.۲۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر واحد از استلار در این لحظه با قیمت ۰.۱۰۵۸۳۹ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۰,۲۱۳ تومان معادل ۳,۱۹۷ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۱۹.۹۸ میلیون دلار است. براساس آخرین تحلیل انجام شده پیش‌بینی یک بازگشت تا سطح ۱۳ سنت را برای این رمزارز خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال استلار

حمایت: ۱۰ سنت، کف کانال نزولی

مقاومت: ۱۳ سنت، خط میانی و سقف کانال نزولی

پیش بینی: به نظر می‌رسد که این رمزارز به کف حمایتی معتبری رسیده است و پیش بینی یک رشد ۳۰ درصدی را برای این رمزارز خواهیم داشت، از محدوده ۱۰ سنت تا سطح ۱۳ سنت.

ویژگی‌ها

(هیچ سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست. )

کد خبر 601035

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تحلیل تکنیکال تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال استلار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار به‌عنوان بازارگردان اصلی تعیین قیمت در بازارها در ۲۰ روز معاملاتی فروردین با افزایش ۴۶۱۰ تومانی روند افزایشی قابل توجهی داشت و سایر بازارها را نیز از این افزایش متاثر کرد. روند صعودی دلار با آرامش در اخبار سیاسی کمی تعدیل شد و مسیر رفته را تا حدودی برگشت.

در همین راستا برزو حق‌شناس کارشناس اقتصادی در گفت وگو با تجارت نیوز با اشاره به اثر رخدادهای اخیر در افزایش شارپی قیمت دلار گفت: «دلار متاثر از اتفاقات اخیر، مسیر قیمتی را که پیش‌بینی می‌شد سه ماهه طی کند، طی چند کندل هیجانی در نیمه فروردین دید. این به معنی آن است که هدف قیمتی دلار در ماه اول سال دیده شد.»

وی با اشاره به اینکه دلار به دلیل هیجانات هفته‌های اخیر به وضوح در روند صعودی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: «هر چند قیمت اسکناس آمریکایی به بازه قبل از هیجانات برگشته است اما این معنی را می‌دهد که روند صعودی در بازار ارز هنوز ادامه دارد و احتمالا یک بار دیگر قیمت دلار برای فتح کریدور بالاتر خیز برمی‌دارد.»

این کارشناس اقتصادی در ادامه افزود: «عوامل بنیادی اقتصاد موید این موضوع است که ارزش ذاتی قیمت دلار رشد می‌کند و در حال حاضر دلار پایین ارزش ذاتی قرار دارد.»

وی با این توضیح که در روندهای صعودی، قیمت دلار حباب مثبت می‌گیرد، گفت: «به لحاظ سنتی، بعد از سال ۹۷ کف قیمت دلار در طول یک سال در خرداد و تیر شکل می‌گیرد. این موضوع می‌تواند قیمت و روند دلار را طی ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد.»

حق‌شناس اظهار کرد: «روند قیمت دلار صعودی است و این اسکناس تا خرداد در کریدور بالاتر خواهد نشست؛ با لحاظ این موضوع که از سال ۹۷ کف قیمت دلار در خرداد و تیر شکل گرفته است.»

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897801

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟
  • طلا خیز برداشت/ + نمودار قیمتی
  • بازار رمزارز‌ها / هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید