Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@04:39:32 GMT

تهران گرم‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۷۳۳۵

تهران گرم‌تر می‌شود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران صاف و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

 به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف، گاهی کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی افزایش سرعت وزش باد مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امروز تا شنبه(۸ تا ۱۲ شهریور) افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. امروز در ارتفاعات شرقی در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده اند.

آسمان تهران فردا ( ۹ شهریور) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۰ شهریور) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افزايش دما وزش باد رگبار پراکنده وضعیت جوی امروز استان تهران پیش بینی می شود استان تهران وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان اصفهان باز بارانی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر نفوذ و گذر سامانه بارشی از اواخر وقت امروز تا روز چهارشنبه در استان اصفهان است.
نوید حاج بابایی افزود: در این مدت وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به تدریج همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد احتمال گردوخاک و از بعدازظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان پیش بینی می‌شود.
وی گفت: همچنین بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر و مه آلودگی در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه جوی است، افزود: هشدار‌های لازم از روز گذشته به نهاد‌های مربوطه ابلاغ شده است.
حاج بابایی با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۴ تا ۶ درجه افزایش خواهد داشت، گفت: در این مدت مهاباد با دمای ۲۶ درجه سلسیوس گرم‌ترین و بویین میاندشت و سمیرم با دمای ۵ درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • آسمان اصفهان باز بارانی می شود
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران
  • پیش‌بینی افزایش دمای صبحگاهی و طی روز در همدان
  • پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • پیش‌بینی افزایش دمای تهران/ رگبار و وزش باد شدید در ارتفاعات
  • رگبار باران و وزش باد شدید در تهران
  • رگبار باران و وزش باد شدید در تهران/ پیش‌بینی افزایش دما
  • افزایش دمای پایتخت از فردا ۲۶ فروردین
  • پیش بینی افزایش نسبی دما