Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش گفت: با وجود تراکم سفر تلاش این است که سوخت‌رسانی انجام و متوقف نشود، همچنین با وجود گرمای هوا سوخت نیروگاه‌ها را تأمین کردیم و خاموشی اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرنگار شانا، جلیل سالاریبعدازظهر امروز (چهارشنبه، هشتم شهریورماه) در آیین رسمی بهره‌برداری از پروژه‌ ملی صادرات دریایی گاز مایع که همزمان با هفته دولت، در محل ساختمان مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و با بیان اینکه این پایانه صادراتی با همدلی مجموعه استان هرمزگان به سرانجام رسید، گفت: در ابتدای کار خود بارها با من مکاتبه می‌شد که وضع گاز مایع مناسب نبود، من نیز اعلام کردم با مکاتبه مشکل حل نمی‌شود باید اقتدار داشت و شرایط با تصمیم‌سازی تغییر کند و لازم بود صادرات دریایی را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نخستین گام در این زمینه این بود که ۲ هزار تن از گاز مایع تولیدی کشور که معادل ۶ هزار تن است وارد چرخه صادرات شود آن هم در حوزه دریایی که این کار انجام شد.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش با بیان اینکه در حوزه گاز مایع باید کارهای بزرگ‌تری اتفاق بیافتد تصریح کرد: باید به جوانان اعتماد کرد، این جوانان بودند که جنگ تحمیلی را اداره کردند باید به آنها فرصت داد و آنها را وارد میدان کرد.

سالاری اظهار کرد: امروز با وجود تراکم سفر تلاش این است که سوخت‌رسانی انجام و متوقف شود، همچنین با وجود گرمای هوا سوخت نیروگاه‌ها را تأمین کردیم و خاموشی اتفاق نیفتاد، همچنین ما پای دانش‌بنیان‌ها را نیز به این صنعت (پالاش و پخش) باز کردیم و آنها نیز در کنار ما هستند.

وی با اشاره به اینکه با همدلی کارها پیش می‌رود، گفت: حمله سایبری به سامانه سوخت دو هفته‌ای جمع شد، این جز با همدلی میسر نبود.

منبع: شانا

کلیدواژه: جلیل سالاری معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش ال پی جی گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی گروه روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی در افراد می‌تواند نشانه‌هایی از ابتلا به پوکی استخوان باشد و در چنین شرایطی انجام سنجش تراکم استخوان جهت بررسی دقیق‌تر وضعیت بیمار، امری ضروری خواهد بود.

سیده زهرا میرفیضی ضمن بیان این مقدمه که علم روماتولوژی دانشی جدید و مربوط به طبقه‌بندی بیماری‌های روماتیسمی است افزود: این بیماری، با امراض مربوط به تخصص ارتوپد، متفاوت است.

وی ادامه داد: بیماری پوکی استخوان یا استتوپروز که از آن به عنوان بیماری خاموش یاد می‌شود معمولاً در خانم‌ها و بعد از سنین یائسگی شایع می‌شود و از آنجا که علائم بالینی واضحی نداشته، بیمار با عوارض پوکی استخوان که به شکل شکستگی ستون فقرات کمری و یا شکستگی گردن و استخوان ران است به پزشک مراجعه می‌کند. همچنین باید به بیماران در زمینه کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی آگاهی‌های لازم داده شود تا در صورت بروز این علائم برای انجام تراکم استخوان به پزشک روماتولوژیست، مراجعه نمایند.

دکتر میرفیضی همچنین با تأکید بر اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان است، افزود: خانم‌هایی که در معرض ابتلا به بیماری پوکی استخوان هستند، پس از انجام ارزیابی تراکم استخوان باید با توجه به سن و میزان پوکی استخوان، رژیم‌های غذایی حاوی کلسیم و ویتامین D را دریافت و مصرف شیر و یا درمان‌های دارویی را در برنامه زندگی خود قرار دهند.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این فوق تخصص روماتولوژی ضمن تاکید بر نقش مؤثر رسانه‌ها در آگاه‌سازی مردم نسبت به بیماری فوق افزود: برخی بیماران مبتلا به پوکی استخوان، در مرحله شکستگی استخوان، ستون فقرات، گردن و استخوان ران قرار دارند که در این شرایط برای بیماران درمان‌های سنگین مورد نیاز است، پس بهتر است که اقدامات درمانی زودتر برای فرد آغاز شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • دستاوردهای ایران در کنترل مالاریا باوجود تحریم‌ها
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • شکست حماس باوجود تونل‌ها ناممکن است/حماس حاکم غزه پساجنگ خواهدبود
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی