Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شجاعی به قضاوت مسابقه امروز مقابل پیکان شدیدا معترض است.

علی شجاعی در اینستاگرام به پنالتی گرفته نشده اعتراض کرد.

به گزارش طرفداری، در نیمه دوم مسابقه نساجی و پیکان، روی یک ضد حمله و در حالی که علی شجاعی راهی دروازه پیکان بود محمد ناصری، گلر میزبان برای مشت کردن توپ آمد و برخوردی بین او و بازیکن نساجی پیش آمد و داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شجاعی در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داد:

اخبار داغ 

واکنش چهره های فوتبالی به انتخاب تاج؛ فرهاد مجیدی تبریک گفت و پاک کرد؟ آرای میرشاد ماجدی چگونه از سبدش ریخت؟ پاداش 900 هزار یورویی رئال مادرید به بازیکنانی که تاریخ سازی کردند کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌ماند/ ادعای گاتزتا دلو اسپورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو

به گزارش "ورزش سه"، ویلی سانیول پس از پیروزی گرجستان مقابل یونان و صعود به یورو 2024 بسیار خوشحال بود. این مربی فرانسوی توانست برای اولین بار در تاریخ گرجستان را به مسابقات قهرمانی اروپا برساند.

گرجستان در بازی پلی آف یورو 2024 آلمان شب گذشته از یونان میزبانی کرد و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. گرجستان در ضربات پنالتی با نتیجه 4-2 برنده شد تا جواز صعود به این رقابت‌ها را کسب کند.

او در نشست خبری پس از بازی در مورد این دستاورد گفت: "قبلاً خیلی‌ها معتقد بودند که باید از تیم ملی گرجستان جدا شوم، اما این چیزی است که می‌خواستم توضیح دهم که ماه‌ها و سال‌ها طول می‌کشد تا نتیجه بگیرم. راستش را بخواهید هرگز به رفتن فکر نکردم، چون اینجا احساس خوبی دارم، افراد حرفه‌ای در اطرافم هستند، کار کردن با آن‌ها لذت بخش است. رسیدن به نتایج زمان می‌برد. از این اتفاق خوشحالم."

او درمورد تمرینات تیمی برای ضربات پنالتی گفت: "ما برای ضربات پنالتی زیاد تمرین کردیم. ما شخصا با هر بازیکن صحبت کردیم تا ببینیم چه کسی برای پنالتی‌ها آماده است. نمی‌خواهم کسی را جدا کنم، فرآیند ضربات پنالتی به شجاعت زیادی نیاز دارد. می‌خواهم به کِوِکوِس‌گیری اشاره کنم که بعد از شکست مقابل مقدونیه شمالی بیشترین گریه را کرد. او مجبور نبود خیلی بازی کند، اما پنالتی آخر را گل کرد و نمونه خوبی است، شخصیت قوی‌ای از خود نشان داد و می‌خواهم از بچه‌ها خیلی تشکر کنم."

دیگر خبرها

  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!