Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@22:32:41 GMT

فال حافظ امروز چهارشنبه ۹ شهریور + تفسیر دقیق

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۱۶۸۲

فال حافظ امروز چهارشنبه ۹ شهریور + تفسیر دقیق

فال حافظ متولدین فروردین فال حافظ متولدین اردیبهشت فال حافظ متولدین خرداد فال حافظ متولدین تیر  فال حافظ متولدین مرداد فال حافظ متولدین شهریور فال حافظ امروز با تفسیر دقیق و زیبا فال حافظ متولدین مهر فال حافظ متولدین آبان فال حافظ متولدین آذر فال حافظ متولدین دی فال حافظ متولدین بهمن  فال حافظ متولدین اسفند

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۹ شهریور با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ متولدین فروردین

دل من در هوای روی فرخ

بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست

که برخوردار شد از روی فرخ

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل  دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است

سلطان جهانم به چنین روز غلام است

گو شمع میارید در این جمع که امشب

در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد بخت بسیار خوبی نصیب تان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار خبر خوبی به شما می دهند که باعث خوشحالی شما خواهد شد.

فال حافظ متولدین خرداد

آن غالیه خط گر سوی ما نامه نوشتی

گردون ورق هستی ما درننوشتی

هر چند که هجران ثمر وصل برآرد

دهقان جهان کاش که این تخم نکشتی

تعبیر فال حافظ:

 فال حافظ امروز شما نشان می دهد از کاری که کرده‌اید سخت پشیمانید هر چند که تلاش زیادی می‌کنید تا به مقصود برسید ولی نتیجه‌ خوبی برایتان ندارد. با گوشه‌گیری هم کاری از پیش نمی‌برید. آنقدر عاقل هستید خوام که راهی برای رهایی از غم پیدا کنید. دست تقدیر برایتان این چنین رقم زده اما چون دل پاکی دارید باز همه چیز درست می‌شود.

فال حافظ متولدین تیر

چل سال بیش رفت که من لاف می‌زنم

کز چاکران پیر مغان کمترین منم

هرگز به یمن عاطفت پیر می فروش

ساغر تهی نشد ز می صاف روشنم

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید عمر گران‌قیمت خویش را صرف کردی بدون آنکه چیزی عایدت شود چه مادی و چه معنوی. آرزویی کرده‌ای بدون اینکه برای رسیدن به آن تلاش کنی. اعتقاد داری که انسان بدشانسی هستی ولی اینطور نیست شما خودت فرصت ها را از دست داده‌ای. هنوز هم فرصت باقی است یا علی بگو و از نو شروع کن.

 فال حافظ متولدین مرداد

درآ که در دل خسته توان درآید باز

بیا که در تن مرده روان درآید باز

بیا که فرقت تو چشم من چنان در بست

که فتح باب وصالت مگر گشاید باز

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید دلتنگ هستی و روح و روان خسته ای داری که همگی درمان می‌شود. درهای وصال باز می‌شوند و شادی به رویت لبخند خواهد زد. خیالات را کنار بگذار و منتظر اتفاقات و خبرهای خوش باش.

فال حافظ متولدین شهریور

ای خرم از فروغ رخت لاله زار عمر

بازآ که ریخت بی گل رویت بهار عمر

این یک دو دم که مهلت دیدار ممکن است

دریاب کار ما که نه پیداست کار عمر

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد تا کی کار امروز را به فردا موکول کردن و غرق بودن در شیرینی خواب غفلت؟ آیا واقعا از فردای خود مطمئن هستی؟ زندگی امروز را چنان باید که گویا فردایی در کار نیست. هرچه می‌خواهی انجام می‌دهی و از خود یادگارهای نیک برجای بگذاری. همین امروز شاید که فردایی نباشد.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق و زیبا فال حافظ متولدین مهر

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت

به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود

زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که حسودی مکن و از حسودان دوری کن ،از زندگی با امید بهره مند شو و به زیبایی های زود گذر فکر مکن ، هرچه برایت پیش می آید بپذیر و تحمل کن چون خوشبختی در انتظارت است.

فال حافظ متولدین آبان

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها

که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

همه کارم ز خود کامی به بدنامی کشید آخر

نهان کی ماند آن رازی کز او سازند محفل ها

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد کارهایی که ساده می نمود یکباره دشوار شد ،تلاش و زحمت شما کمتر نتیجه بخشید،اشتباهات شما هم مزید آن شده حالا فقط با صبرو تلاش و بردباری و دقت می توانی کارهایت را سامان بخشی.

فال حافظ متولدین آذر

در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد

حالتی رفت که محراب به فریاد آمد

از من اکنون طمع صبر و دل و هوش مدار

کان تحمل که تو دیدی همه بر باد آمد

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید عاشق هستی و دلت پاک است. صبر و تحمل داشته باش که اوضاع رو به راه است. دلت را قوی کن و به خدا توکل کن که شادی به تو نزدیک است.

فال حافظ متولدین دی

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند

واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

این همه شهد و شکر کز سخنم می ریزد

اجر صبریست کز آن شاخ نباتم دادند

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید به خاطر صبر و تحملی که داشته اید آن چیزها که آرزو داشتید برآورده می شود و زندگی موفق خواهید داشت ،غم ها و غصه هایت نیز کم کم برطرف می شود و به عشق خود نیز خواهید رسید.

فال حافظ متولدین بهمن

آن کیست کز روی کرم با ما وفاداری کند

بر جای بدکاری چو من یک دم نکوکاری کند

دلبر که جان فرسود از او کام دلم نگشود از او

نومید نتوان بود از او باشد که دلداری کند

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که خیلی سختی کشیده ای و ناملایمات زیادی دیده ای ،ولی ناامید نشو و بدان که زندگی برای هر کس به گونه ای سخت است. سعی کن از کسانی که به تو بدی کرده اند دوری کنی و بدان که شادی در پیش داری.

 فال حافظ متولدین اسفند

دانی که چنگ و عود چه تقریر می‌کنند

پنهان خورید باده که تعزیر می‌کنند

فی‌الجمله اعتماد مکن بر ثبات دهر

کاین کارخانه‌ای است که تغییر می‌کنند

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید  دل و زبانت یکی است و این خصلت گاهی برایت دردسرساز می‌شود. به هر کسی اعتماد نکن و بدان که حال روزگاران متغیر است؛ پس هوشیار باش تا بتوانی به آنگونه که دلخواهت است، زندگی کنی.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

منبع: avalfars

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: طالع بینی فال فال حافظ متولدین شما نشان می دهد تعبیر فال حافظ فال حافظ امروز تفسیر فال حافظ شما می گوید تفسیر دقیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال قهوه یکی از پرطرفدارترین فال‌ها بوده که با استفاده از ته مانده قهوه نوشیده شده در فنجان انجام می‌شود. معمولا برای گرفتن این نوع از فال، از قهوه ترک استفاده می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، فال‌بینی با استفاده از ته مانده در استکان برای اولین بار در میان چینی‌ها رواج داشت. آن‌ها از چند هزار سال قبل که نوشیدن چای در فنجان را آغاز کردند، سرنوشت افراد را با نگاه کردن به تفاله‌های چای باقی مانده در فنجان پیش‌گویی می‌کردند. 

مردمان عربستان و یمن اولین گروهی قومی هستند که در جهان برای فال‌بینی از قهوه استفاده کردند. برخلاف تصوری که ممکن است داشته باشید شناسایی و آغاز مصرف قهوه توسط ساکنان اروپای غربی و آمریکا در قرن ۱۸ صورت نگرفت! بلکه در وین ۱۶۸۳ هنگامی که ترکان مجبور به شکستن محاصره وین شدند ۵۰۰ گونی قهوه را برجا گذاشتند. یک تاجر لهستانی ازاین قهوه استفاده کرد و اولین خانه برلین را تاسیس کرد.

در ادامه آشنایی ملل مختلف دیگر با قهوه موجب شده که امروزه فال قهوه در بسیاری از نقاط جهان رواج داشته باشد. از این نوع فال‌بینی برخی‌ها به عنوان سرگرمی استفاده می‌کنند، اما برخی دیگر به صورت حرفه‌ای فال قهوه را با نشانه‌ها و نماد‌های خاص خود آموخته و از آن برای پیش‌بینی سرنوشت و آینده دیگران استفاده می‌کنند. 

فال‌بینی از طریق علایم چای و قهوه به نام تاسیوگرافی (Tasseography) که از لغت عربی «طاسه» به معنای فنجان گرفته شده است. همین امر نشان می‌دهد که کاشفان فال قهوه در ابتدا اعراب بوده‌اند. در این نوع فال، پس از نوشیدن قهوه ترک، ته مانده‌های به جا مانده در فنجان که کامل در آب‌جوش حل نمی‌شود، باید با استفاده از نعلبکی برگردانده شود.

بر اساس یک اسلوب خاص نعلبکی روی فنجان قرار می‌گیرد و سپس در جهت عقربه‌های ساعت و به سمت قلب فنجان برگردانده می‌شود. در نهایت اشکال به جا مانده در داخل فنجان برای پیش‌بینی اقبال و سرنوشت یک فرد مورد توجه فال‌گیر قرار می‌گیرد. فال قهوه در زمینه تفسیر بسیار گسترده و البته پیچیده است. در تفسیر فال قهوه از نماد‌هایی همانند اشکال، حروف و اعداد بهره گرفته می‌شود. هر کدام از این نماد‌ها برای خود معنای خاصی دارند.

با این مقدمات، آن‌چه در ادامه می‌خوانید فال قهوه دو نشان برای متولدین ماههای مختلف آمده است:

فال قهوه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه شمشیر: مبارزه با دشمن، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.

فال قهوه پرنده: خبر‌خوش، ملاقاتهای سودمند و شادی‌بخش و ارمغان خوبی در راه دارید.

فال قهوه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه کفش: برای مرد، زن کدبانو و زیبائی می‌گیرد، برای زن قوت و نیرومندی می‌باشد، ارثیه.

فال قهوه ترازو: نشانه عدل و انصاف است، ترازوی میزان، از عدل و درستی حکم می‌کند.

فال قهوه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه قایق: بالا‌رفتن از ناهموار‌ی‌ها و رسیدن به معشوق، عشق و دوستی.

فال قهوه خرگوش: زود‌رنج، در برابر حادثه سریع خود را می‌بازد، در واقع شانس خوبی است برای رسیدن به اهداف.

فال قهوه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه فیل: سمبل بزرگی، قدرت و منزلت، دوست دانشمند، با آنها هم‌صحبت شوید.

فال قهوه لامپ: به سوی روشنی و خوشبختی گام بر‌می‌دارید و در ازدواج خوشبخت خواهید شد.

فال قهوه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه دهان: سخنان نیکو و سودمند شنیدن، دلالت بر خوشی زندگی است.

فال قهوه کلاه: رسیدن به جاه و مقام، باپشتکار به مقام رسیدن، از حیله دوستان خود را پنهان کنید.

فال قهوه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه پل: عبور از یک دوره زندگی به دوره‌ای دیگر است، موفقیت در زندگی.

فال قهوه قفل: موانع، سد، برای رسیدن به مقصود، با سعی و کوشش باید از آنها بگذرد.


فال قهوه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه سیب: قبل از اینکه آبرویتان برود کناره‌گیری کنید، رسوائی و بدبختی.

فال قهوه جام: ریخت و پاش، ریخت و پاش‌کردن از اموال خود در راه دوستان.

فال قهوه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه خط منکسر: خبر از فقر و وضع اقتصادی بد برای شما داره .که ممکنه کار هاتون در هم بریزه و دچار فقر بشید .

فال قهوه خط مستقیم کوتاه: این شکل نشان از یک زندگی ارام ،خوش و متوسط را داره.

فال قهوه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه خنجر: خطر بزرگ، کسالت، از دوستان نایاب بپرهیزید.

فال قهوه کفتار: نشانگر پلیدی و ناپاکی، فریب و نیرنگ است، دزدی و چپاول مواظب اموالتان باشید.

فال قهوه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه حلقه: خواستگاری، ازدواج خوشبخت‌شدن در دوران زندگی و زناشوئی.

فال قهوه کشتی: به‌دست آوردن ثروت مشروع، ارث، مسافرت دریا و سفری خوش.

فال قهوه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

 فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه کژدم: دشمن ضعیف، تحمل دردسر و ناراحت‌کننده دشمن نادان، شما را غمگین می‌کند.

فال قهوه پیمانه: نظم و نظام در کارها داشتن راستی و درستی با مردم است، مخصوصاً در معامله انصاف را رعایت می‌کند


فال قهوه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه پلنگ: دشمن قوی و تواناست، خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.

فال قهوه هیزم: سخن‌چینی و بد‌عملی، توأم با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی‌بیند.

tags # فال قهوه ، فال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)
  • فال حافظ امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (6 اردیبهشت)
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (5 اردیبهشت)
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • فال حافظ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر