Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه شنبه در تمرینات تیم فوتبال خیبر حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی این تیم دیدار کرد.

 

امام جمعه خرم‌آباد در جمع بازیکنان خیبر با بیان اینکه خداوند توفیق داد امروز در محل تمرین تیم خیبر لرستان حضور پیدا کردیم، اظهار داشت: استان لرستان در حوزه ورزش سابقه کهنی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لرستان قهرمانان پرافتخاری را تقدیم کشور کرده است، افزود: در ورزش فوتبال نیز در دوره‌های مختلف لرستان، افراد نام و نشان داری دارد که در سطح کشور و فراتر از کشور به چهره‌های ملی و شناخته شده‌ای تبدیل شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان داشت: همه ما وظیفه داریم که ورزش و سلامت جسم و روح را تبلیغ کنیم، بسترهای مناسب را برای فعالیت‌های ورزشی فراهم کنیم.

شاهرخی با تاکید بر اینکه تیم خیبر نیز، تیمی با سابقه است و در استان و کشور شناخته شده است، افزود: در دوره‌های مختلف نیز تمام توان خودش را برای موفقیت به کار گرفته است، به خصوص در سال گذشته و امسال مشاهده می‌کنیم که ظرفیت‌های خوبی به کار گرفته است، جوانان و امیدهای خوبی را نیز در تیم جمع آوری کرده است.

وی با اشاره به وضعیت خیبر و اینکه بازیکنان لرستانی و استان‌های دیگر را برای تیم جذب کرده‌اند و تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی در تیم کنار هم قرار گرفته‌اند، گفت: مربی بومی، کاردان، با دانش و با تجربه نیز برای تیم به کار گرفته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: کادر فنی خوبی هم در تیم فراهم شده است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه مردم استان موظف هستیم که این تیم را یاری کنیم، بیان داشت: به خصوص مدیران و مسئولان فرهنگی، ورزشی و اقتصادی موظف هستند که تیم را یاری کنند تا تیم به لیگ برتر راه پیدا کند.

وی با بیان اینکه هواداران و کانون هواداران برای تیم شکل بگیرد تصریح کرد: همراه با فعالیت‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و دینی کنار هم قرار بگیرند، هر چه روحیه دینی و غیرت دینی و تعصب مثبت و ارزشمند همراه با ورزشکار باشد، او را در به نتیجه رساندن یاری می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه جوانان ما به جهت فیزیکی و جسمانی آمادگی لازم را برای رسیدن به موفقیت‌ها در همه عرصه‌های ورزشی دارند افزود: وقتی این آمادگی جسمانی و روحانی در کنار تجربه و دانش مربیان قرار بگیرد، باعث موفقیت می‌شود.

شاهرخی گفت: همه باید همدل و هم رأی باشیم تا تیم به موفقیت کامل نائل شود.

وی ادامه داد: البته سختی‌ها و دشواری‌هایی در مسیر هست که نباید سختی‌ها، دشواری‌ها و مشکلات خللی در اراده مستحکم ما ایجاد کند، از مربی تیم، کادر فنی، سرپرست تیم، مدیریت باشگاه خیبر تشکر و قدردانی می‌کنم، تشکر و قدردانی مسئولان و مدیران ما نیز باید این باشد که تمام همراهی‌های لازم را با این تیم به عمل آورند، بنده نیز به وظیفه خود عمل و پیگیری خواهم کرد تا مشکلاتی که بر سر راه تیم هست یکی پس از دیگری برطرف شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به کمپ تیم خیبر عنوان کرد: در رابطه با کمپ تیم خیبر به عنوان تیمی که رده چهارم دسته یک قرار گرفته و آماده برای ورود به لیگ برتر هست، به اندازه‌ای که کار توسط مسئولان و مدیریت باشگاه انجام شده قابل تقدیر است، اما در شأن و خور این تیم نیست، زیرا باید همه مدیران و مسئولان مربوطه و مدیریت ورزش و جوانان، هیئت فوتبال، استاندار باید همراهی لازم را به عمل آورند تا کمپ تیم خیبر جایگاه بهتری را پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خیبر شاهرخی لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان تیم خیبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: هر کدام از مسئولان در ادارات شورای فرهنگی را تشکیل و خروجی آن را اعلام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با اشاره به آیه 18 سوره زمر اظهار داشت: خداوند فرموده بشارت ده، همان کسانی که سخنان را می‌شنوند و از نیکوترین آن‌ها پیروی می‌کنند آنان کسانی هستند که خدا هدایتشان کرده، و آن‌ها خردمندانند. 

وی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: جلسات و مصوبات زیادی ویژه حجاب و عفاف در سطح کشور و استان وجود دارد که اکنون نیازمند اجرا و عمل است. البته متاسفانه در جلسات این حوزه هر بار کارشناس، معاون و مدیرکل شرکت می‌کنند که نباید این باب شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به وجود 55 هزار کارمند و خیل عظمی از جامعه دانشگاهی در استان، این پتانسیل‌ها را ظرفیت بزرگی برای جهاد تبیین و فرهنگ‌سازی رعایت حجاب دانست و تصریح کرد: تبیین کلام اهل بیت(ع) در رابطه با حجاب و معنویت باید بیان شود.

وی افزود: باید برای اتفاقات فرهنگی در استان به خرد و عقل جمعی برسیم و تصمیمات فردی گرفته نشود، گرچه مخالف برگزاری جشنواره‌ها نیستیم اما باید چارچوب‌ها نیز حفظ شود. فرهنگی بودن کردستان که تنها به رقص و پایکوبی نیست.

پورذهبی بیان کرد: البته برگزاری جشنواره‌ها یک گوشه از اتفاقات فرهنگی است، در یک شهر 300 هزار نفری 300 نفر عضو کتابخانه هستند! باید فرهنگ کتابخوانی نیز در میان مردم به ویژه جوانان ترویج داده شود.

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها برگزار شود

وی اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود نشست‌های فرهنگی و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه و مدرسه‌های استان برگزار شود، در حمایت از حمله اخیر سپاه به رژیم صهیونیستی مواضع و حرکتی از جامعه دانشگاهی کردستان ندیدیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خواستار پشتیبانی از هنرمندان و اهل قلم شد و تاکید کرد: هر کدام از مسئولان، شورای فرهنگی در ادارات زیرمجموعه خود تشکیل دهند و خروجی برنامه‌هایشان را اعلام کنند.

پورذهبی با اشاره به سفر شهرستانی و بازدید میدانی اخیر خود از شهرستان دیواندره، عنوان کرد: در این سفر مردم یکی از روستاها به خاطر مشکل آب جلوی ماشین ما را گرفتند و با حضور در میان آنان پاسخ‌گوی دغدغه و صحبت‌هایشان شدیم، از استاندار انتظار می‌رود مشکل این روستانشینان پیگیری و برطرف شود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام