Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@19:33:06 GMT

لزوم تشکیل ستاد بازگشایی مدارس در آستانه مهرماه

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۴۳۷۵

لزوم تشکیل ستاد بازگشایی مدارس در آستانه مهرماه

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اهمیت وجود هماهنگی کامل میان دستگاه‌های مختلف در زمان شروع مدارس، گفت: درخواست داریم ستاد بازگشایی مدارس تشکیل شود تا معضلات موجود رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز -چهارشنبه نهم شهریورماه- در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: قرار است آموزش‌ها پس از دو سال، از مهرماه به‌صورت حضوری از سر گرفته شود و در این میان دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات خود را برای رفع مشکلات و نیازهای دانشجویان و دانش‌آموزان در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لازم به ذکر است به دلیل مشکلات ترافیکی در آغاز مهرماه نیاز است تا دستگاه‌ها از جمله سازمان حمل‌ونقل شهری نسبت به وظایفی که دارند توجیه شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با هدف برنامه‌ریزی در راستای فراهم کردن تمهیدات بازگشایی هر چه باشکوه‌تر مدارس لازم است ستادی با نام بازگشایی مدارس تشکیل شود.

وی ادامه داد: این ستاد با حضور آموزش‌وپرورش، فرمانداری، سازمان حمل‌ونقل و سایر دستگاه‌های مربوطه برنامه‌ای ارائه دهد تا دانش‌آموزان و والدین هنگام بازگشایی مدارس با مشکل روبه‌رو نشوند.

کد خبر 601192

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یزد شوراي شهر يزد کلانشهر شهر برنامه ریزی شهری بازگشایی مدارس بازگشایی مدارس ایران عضو شورای اسلامی شهر یزد شورای اسلامی شهر یزد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روز‌های آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع می‌کند.

دیگر خبرها

  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است