Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا «محمد مسگریان» روز چهارشنبه در آیین رونمایی از نشان طرح ملی شهر فعال ورزش همگانی کشور (شفا) در صحن شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: دریافت این نشان ملی ثابت کرد که همدان در فعالیت‌های ورزش همگانی جزو برترین‌های کشور است.

وی بیان کرد: توسعه ورزش همگانی جزو برنامه‌های اصلی مدیریت شهری است چرا که عموم جامعه را درگیر فعالیت ورزشی قرار می‌دهد و به ترویج نشاط و سلامت مردم می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسگریان خاطرنشان کرد: بر خلاف دیگر رشته‌های ورزشی که تنها بخشی از جامعه هدف خود را زیر پوشش قرار می‌دهند، مخاطب ورزش‌های همگانی عامه مردم هستند و به همین دلیل انتظارها در این حوزه برای ارتقا ورزش‌های عمومی بیشتر است.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان همدان نیز با اشاره به اینکه «شفا» طرح بین المللی و تحت حمایت کمیته بین المللی المپیک است، گفت: اگر شهری به طور متوازن در پنج شاخص شهر فعال پیشرفت کند و موفق به کسب نشان شود، در حاشیه بازی‌های المپیک از شهردار و متولیان این شهر تقدیر می‌شود.

هادی سبزواری افزود: در شهر فعال بر اثربخشی فعالیت‌های آموزشی ورزش به مردم با همکاری دستگاه‌ها و تسهیل دسترسی به مکان‌های ورزشی با همکاری شهرداری و دهیاری‌ها تاکید می‌شود و همدان توانست جزو ۹ شهر برتر کشور در این زمینه باشد.

وی با اشاره به اینکه همدان یکی از شهرهای فعال و مطرح کشور در حوزه ورزش‌های همگانی است، خاطرنشان کرد: شهرداری همدان اقدامات مناسبی را در زمینه ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مناسب ورزش همگانی شامل پیاده راه، مسیرهای ویژه دوچرخه سواری و همچنین فضاهای مناسب در بوستان‌ها برای ورزش صبحگاهی و پیاده روی شهروندان انجام داده است.

در این نشست اعضای شورای شهر همدان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در راستای توسعه ورزش همگانی پرداختند و در پایان لوح تقدیر شورای شهر همدان به علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان اهدا شد.

همچنین در این مراسم لوح تقدیر فدراسیون همگانی به نمایندگی از سوی علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان و هادی سبزواری سرپرست هیات همگانی استان به رییس شورای اسلامی شهر همدان اهدا شد.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر همدان فدراسیون همگانی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر همدان فدراسیون همگانی همدان شورای اسلامی شهر همدان فدراسیون همگانی همدان ورزش همگانی شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دکتر محمد رضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: در جلسه امروز کمیته ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر اساس رأی اعضای کمیته، دکتر ولی‌اله خوش‌طینت به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، دکتر رضا رستمی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، دکتر محمد چمکوری به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر، دکتر رجب اکبر زاده به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، دکتر آباد بهادری منفرد به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود، دکتر حسین دین‌محمدی به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان، دکتر منصور نیک‌پناه به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان، دکتر یاسر اسماعیلیان به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد، دکتر حامد سروش به‌عنوان رئیس مرکز آموزش عالی محلات و دکتر محمد جواد محمودی به‌عنوان رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور انتخاب شدند.

کد خبر 6080756

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان