Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رعیت شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای شهریور سال گذشته تا به امروز، ۵۵۰ عنوان کتاب به شمارگان ۲۸۴ هزار و ۷۸۰ نسخه در حوزه‌ها و موضوعات گوناگون به همت اهالی قلم و ناشران استان گلستان تحریر و چاپ و روانه بازار نشر شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مبلغ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال اعتبار بابت حمایت از خرید و چاپ آثار نویسندگان در یک سال گذشته اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از سال گذشته تا به امروز ۱۷ هزار و ۸۳۲ جلد کتاب هم به کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه‌های مدارس، موسسات فرهنگی و هنری دارای مجوز از این دستگاه اجرایی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی در سراسر استان گلستان اهدا شده است.

رعیت درباره برنامه‌ها و برخی افق‌های پیش رو این دستگاه اجرایی در حوزه کتاب، گفت: با هدف حمایت از صنعت چاپ و نشر کتاب در سال جاری به دنبال اقدام‌های جدی‌تر برای جلوگیری از فروش کتاب‌های افست و قاچاق و خارج از چرخه قانونی کتاب هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به جمع‌بندی و تصمیم جدی برای ساماندهی جمعه بازار کتاب گرگان، ادامه داد: در حوزه عمرانی و تامین زیرساخت کتابخانه‌ای، فعالیت‌هایی در دست اقدام است و نیز در سال جاری، برای مناطق کم‌برخوردار در حوزه توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی پیش‌بینی‌هایی انجام شده است.

کد خبر 5578632

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان محمد رعیت هفته دولت بوشهر اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 کرمانشاه افتتاح طرح عمرانی گرگان آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل خراسان رضوی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان

هئیت دانش آموزی انصارالمهدی در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان استان گلستان با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز مراسمی را در نمازخانه این دبیرستان برگزار کردند. در این مراسم به بررسی عملیات وعده صادق در اندیشه مهدویت پرداخته شد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویری از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان خبر داد.

منبع: شهروندخبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین یادواره ۵ شهید دانش آموز بخش کنارتخته و کمارج + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد