Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@06:01:24 GMT

رهگیری موشک‌های شلیک‌شده در اطراف دمشق

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۸۸۵۷

رهگیری موشک‌های شلیک‌شده در اطراف دمشق

منابع محلی سوریه گزارش دادند که پدافند هوایی این کشور در دمشق با اهدافی متخاصم در آسمان مقابله کرده است.

منابع محلی سوریه، شامگاه امروز (چهارشنبه)، از شنیده شدن صدای چند انفجار در استان دمشق خبر دادند.

شبکه «الاخباریه» سوریه گزارش داد که پدافند هوایی این کشور با چند موشک در آسمان شهر و استان دمشق مقابله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه به نقل از خبرنگار خود اضافه کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نقاطی را در دمشق هدف حمله قرار داده است./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: پدافند هوایی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، مقاومت فلسطین باز هم شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرد.

بر این اساس گردان‌های «المجاهدین» از حمله موشکی خود به «ناحال عوز» و شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه خبر داد.

منابع خبری ضمن تایید این خبر اعلام کردند که شهرک‌های صهیونیست‌نشین «سدیروت»، «ایبیم» و «نیرعام» در اطراف نوار غزه هدف حمله موشکی قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که این موشک‌ها از شمال نوار غزه شلیک شده‌اند. این منابع اذعان کردند که یکی از این موشک‌های شلیک‌شده به صورت مستقیم به یکی از ساختمان‌های شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» برخورد کرده و موجی از ترس و وحشت را در میان صهیونیست‌ها در پی داشته است.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های المجاهدین اعلام کرد که همزمان با سالگرد شهادت «عمر ابوشریعه» (ابوحفص) بنیان‌گذار این گردان‌ها، شهرک صهیونیستی «بئیری» را موشک‌باران کرده است.

پیش از این نیز مبارزان گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین)، سدیروت و نیرعام و شهرک‌های اطراف غزه را هدف حمله‌های راکتی قرار دادند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها با نظامیان صهیونیست که به شرق جحر الدیک در مرکز غزه رخنه کرده بودند، مقابله کرده است.

این حمله‌ها در حالی انجام می‌شود که رژیم صهیونیستی ۲۰۱ روز است نقاط مختلف نوار غزه را آماج حمله قرار داده است و ویرانی‌های گسترده‌ای را در این باریکه ایجاد کرده است. موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین نشانگر آن است که رژیم صهیونیستی با وجود این حجم از وحشی‌گری نتوانسته از قدرت مقاومت فلسطین بکاهد و آن را از میان ببرد.

کد خبر 6088071

دیگر خبرها

  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • مقابله با شوینده‌های تقلبی با الزام شناسه رهگیری + فیلم
  • گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان