Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، شعبان زاده شب گذشته در جمع خبرنگاران گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رییس جمهوری جهت تکمیل ساختمان اداری امدادی شهرستان اراک،تکمیل مجتمع امدادی شهرستان شازند و همچنین تجهیز و توسعه پایگاه های این جمعیت در استان تخصیص یافته است.

وی تاکید کرد: ردیف اعتباری سفر ریاست جمهوری جهت تکمیل پروژه ساختمان اداری امدادی،توانبخشی و انبار جمعیت هلال احمر شهرستان اراک بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال است که با تخصیص اعتبار یاد شده امیدواریم این ساختمان به زودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان اراک در  مرکز استان واقع شده است و قطب صنعت کشور می باشد، ادامه داد: کلنگ این پروژه در هفته هلال احمر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بر زمین زده شد،که امیدواریم با تخصیص صد در صدی این مجموعه هرچه سریعتر راه اندازی شود.

 شعبان زاده در ادامه افزود:شهرستان شازند به واسطه قرار گرفتن صنایع بزرگ استان از قبیل پالایشگاه،پتروشیمی و نیروگاه از اهمیت بالایی برخوردار بوده که جمعیت هلال احمر نسبت به ساخت مجتمع امدادی و انبار اقدام نمود که کلنگ این مجموعه در اردیبهشت ماه امسال با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به زمین زده شد و در سفر ریاست جمهوری نیز ۸۰ میلیارد ریال به این پروژه تخصیص  داده‌  شد که امیدورایم با تکمیل این مجموعه پاسخگویی مناسبی در حوادث احتمالی این شهرستان داشته باشیم.

این مسوول خاطرنشان کرد: برای تکمیل و تجهیز ۱۴ پایگاه امداد و نجات سطح استان نیز ۲۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و این در حالی است، ۱۵۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و یکصد میلیارد ریال توسط جمعیت هلال احمر مرکز طی دو سال آتی در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر دولت اعتبار امدادی جمعیت هلال احمر میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر این استان گفت: گزارشی در روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه ساعت ۲۲ شب مبنی بر بدحالی یک خانم در روستای سخت گذر عروه از توابع شهرستان لنده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ارسال شد. کاظم فلاحی دوست با بیان اینکه بلافاصله تعداد ۴ نفر از نجاتگران تیم امداد و نجات به منطقه اعزام شدند، افزود: این تیم با حضور در محل حادثه و انجام معاینات اولیه و گرفتن شرح حال مصدوم، گزارشی از وضعیت وی را که حاکی از درد ناحیه قفسه سینه، درد در ناحیه کتف چپ، بی‌حسی در ناحیه دست‌ها و پا‌ها و صورت، ضعف عمومی بدن و حالت تهوع داشت ارائه کرد. وی عنوان کرد: همزمان با مشورت پزشک کار اکسیژن تراپی و کنترل علایم حیاتی بیمار انجام گرفت و با توجه به وضعیت اضطراری مصدوم انتقال بیمار قلبی به بیمارستان انجام شد. گفتنی است این عملیات تا ۳ بامداد ۳۱ فروردین به طول انجامید.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره