Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:39:16 GMT

الحشد ‌الشعبی: برای شکست هرگونه توطئه خارجی مصمم هستیم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۹۲۰۰

الحشد ‌الشعبی: برای شکست هرگونه توطئه خارجی مصمم هستیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان الحشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای کشته شدن تعدادی از شهروندان این کشور در حوادث چند روز گذشته را به رهبران صدر و بقیه رهبران عراق و ملت این کشور تسلیت گفت.

در این بیانیه با اشاره به نزدیک شدن به برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع) آمده است: «ما همچنان راه جانفشانی و خدمت به طرحی که الحشد الشعبی به خاطر آن تأسیس شد، ادامه خواهیم داد و برای ناکام گذاشتن هر گونه طرح خارجی تحت حمایت کانال‌های فتنه و مزدوران آن مصمم بوده و بر تداوم خدمت برای برگزاری موفق مراسم مقدس اربعین حسینی تأکید می‌کنیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش وبگاه «السومریة نیوز»، الحشد الشعبی همچنین اعلام کرد که روز جمعه مراسم ختمی برای شهدای حوادث چند روز گذشته برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: الحشد الشعبی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی