Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش گفت: قرار است در سامانه شاد بخشی را برای دانش آموزان باز مانده از تحصیل به نام شبکه آموزشی مجازی ایران، مهیا کنیم که کاربردهای زیادی خواهد داشت. سامانه شاد یک سامانه مکمل برای آموزش های حضوری است و از آن استفاده می شود، این سامانه غنی است و باید تکمیل شود.

«یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در پاسخ به این سوال که "با توجه به حضوری بودن مدارس در سال آینده چرا همچنان بر نرم افزار شاد تاکید می‌شود؟ گفت: سامانه آموزشی دانش آموزان به نام شاد، یک سامانه خوبی است و در طی این دو سال تجارب خیلی خوب را هم کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این هستیم که بخشی به آن اضافه کنیم تحت عنوان کلاس مجازی، اقدامات لازم در دست انجام است و امسال هم کارخوب دیگری در آن رقم خواهد خورد. 

وی در ادامه گفت: قرار است در سامانه شاد بخشی را برای دانش آموزان باز مانده از تحصیل به نام شبکه آموزشی مجازی ایران، مهیا کنیم که کاربردهای زیادی خواهد داشت. سامانه شاد یک سامانه مکمل برای آموزش های حضوری است و از آن استفاده می شود، این سامانه غنی است و باید تکمیل شود. 

یوسف نوری عنوان کرد: زیرساخت‌های مخابراتی سامانه شاد را دوستان در وزارت ارتباطات پوشش می دهند ، سعی می‌شود به پوشش های حداکثری برسیم. 

وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌جمله که آموزش های سال آینده حضوری است  تاکید کرد: سال تحصیلی آینده از اول مهرماه  شروع می شود و سامانه شاد به عنوان یک سامانه مکمل مورد استفاده خواهد بود. در سامانه شاد دانش آموزان آن نقصان هایی که در دوره آموزش غیر حضوری داشتند برطرف می شود. 

نوری تصریح کرد: در طول تابستان برای  حدود 2 میلیون دانش آموز بازمانده از تحصیل  کلاس تثبیتی یادگیری گذاشتیم و ورود سال تحصیلی هم باز این آموزش ترکیبی و یادگیری و استفاده از سامانه شاد برای مکمل داریم استفاده می کنیم

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به قانون رتبه بندی تغییری در دستمزد معلمان ایجاد نشده است گفت: رتبه بندی هدفش چیز دیگری است کیفیت تعلیم و تربیت و ارتقاء سلامت معلمین  از جمله اهداف رتبه بندی است و در دستمزد هم تغییراتی ایجاد خواهد شد. 

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران دانش آموزان دستمزد قانون وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی