Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:53:57 GMT

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۱۲۰۳

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، قاسمعلی برزمینی چهارشنبه شب در اولین جلسه شورای عالی ورزش استان در سالن اجتماعات شهید رجایی ساختمان استانداری اظهارداشت: تعدادی از پروژه‌های این اداره کل با تخصیص بودجه از محل مصوبات سفر، در هفته دولت افتتاح شد.

وی بیان کرد: با تخصیص بخش دیگری از این اعتبارات، ۲۰ پروژه دیگر را تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در سفر رییس جمهور به گلستان حوزه ورزش استان دو هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال مصوبه داشت که در تاریخ ورزش استان بی‌سابقه است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: کل پروژه‌های ناتمام استان ۱۱۰ پروژه است که عمر برخی از آنها به ۱۵ سال هم می‌رسد.

برزمینی با اشاره به صنعتی نبودن استان خاطرنشان کرد: با این شرایط در حوزه قهرمانی بین شش استان برتر کشور هستیم، اما در اعزام‌ها با مشکلات جدی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: استان دارای ۲۱۰ مکان ورزشی دولتی و ۳۵۰ مکان، سالن و باشگاه ورزشی تحت نظر بخش خصوصی است و از سوی دیگر تعداد زیادی از ادارات سالن‌ها و اماکن ورزشی دارند که یا بلااستفاده بوده یا پنج ساعت در شبانه‌روز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: گلستان با ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۶۷۰ هیات شهرستانی و بخشی، با کمبود فضای ورزشی مواجه است و انتظار داریم تا اماکن ورزشی ادارات در اختیار ورزشکاران و هیات‌های ورزشی قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: براساس توافق‌نامه امضا شده با هیات‌های ورزشی در راستای حمایت از مدال‌آوران المپیک، پارالمپیک، آسیایی، جهانی و بین‌المللی در صورت کسب عناوین اول تا سوم، در مدت حداکثر ۱۰ روز با حضور استاندار تجلیل می‌شوند بطوری که سال گذشته هشت میلیارد ریال بابت تجلی از مدال‌آوران هزینه شد.

برزمینی بیان کرد: انتظار داریم دستگاه‌ها، ارگان‌ها،‌ نهادها و سازمان‌های مختلف در این بخش مساعدت و همکاری داشته باشند.

وی اظهارداشت: براساس ماده ۵۳ قانون بودجه، دستگاه‌ها مجاز هستند یک درصد از اعتبارات خود را برای ورزش هزینه کنند که تقاضا داریم واژه مجاز به مکلف تغییر کند تا بتوان سالانه حداقل ۱۰۰ میلیارد ریال به اعتبارات ورزش اضافه کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: قاسمعلی برزمینی ورزش گلستان ورزش گرگان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است