Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@09:11:35 GMT

کاهش چشمگیر حوادث ترافیکی امکان‌پذیر است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۱۲۶۰

کاهش چشمگیر حوادث ترافیکی امکان‌پذیر است

رئیس جمعیت هلال احمر در اولین سمپوزیوم ملی مدیریت کاهش تلفات حوادث ترافیکی گفت: این شروع فعالیت یک قرارگاه عملیاتی برای کاهش چشم‌گیر حوادث ترافیکی با مشارکت تمامی دستگاه‌های مسئول است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صبح امروز نخستین سمپوزیوم ملی قرارگاه مدیریت و کاهش تلفات حوادث ترافیکی به ابتکار جمعیت هلال احمر در سالن معاونت توانبخشی این جمعیت برگزار شد و رئیس این جمعیت به عنوان میزبان نمایندگان دستگاه‌های مسئول حوادث ترافیکی گفت: به جز قانون و وظیفه حاکمیتی که برای نجات جان مصدومان در جاده‌ها به هلال احمر واگذار شده؛ عملیات جست‌وجو و نجات در حوادث ترافیکی یک تکلیف اخلاقی و رسالتی بشردوستانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم بتوانیم با اقدامات فوری، همدلی و مشارکت دستگاه‌های مسئول گام مهمی در این روزها برای کاهش تلفات محورهای مواصلاتی در غرب کشور داشته باشیم. ترافیک ناشی از راهپیمایی بزرگ اربعین در روزهای پیش رو باید امن و با حداقل حوادث ترافیکی باشد و پایگاه های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در آمادگی کامل هستند. کولیوند افزود: پس از اربعین کم کم برای امدادرسانی زمستانه در محورهای مواصلاتی می‌رسیم و بعد از آن امیدواریم پویش « نوروز ۱۴۰۲ بدون سوانح ترافیکی» به عنوان نماد این قرارگاه به موفقیت مطلوب برسد. در این برنامه سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا و جعفر حسین نماینده سازمان بهداشت جهانی در تهران سخنرانی کردند. 

 

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ،مدیرعامل  جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار  محل ایستگاه قطار ۵۰۱  راه آهن از آب گرفته شد.
محمد قدمی افزود:روز  ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان