Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:21:31 GMT

پایان شایعات؛ تصمیم نهایی گریزمان مشخص شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۴۰۳۳

پایان شایعات؛ تصمیم نهایی گریزمان مشخص شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان در چند هفته اخیر از ترکیب اصلی اتلتیکو کنار گذاشته شده و بسیاری معتقدند که این درخواست مدیران اتلتیکو از دیه‌گو سیمئونه بوده تا آنها مجبور به پرداخت 40 میلیون یورو بند فسخ او که پیش از این با بارسا توافق کرده بودند، نشوند. گریزمان باید در 50 درصد بازی های اتلتیکو بیش از 45 دقیقه در میدان باشد تا بند خرید دائمی‌اش فعال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده است که گریزمان از مدیران اتلتیکو خواسته تا موقعیت و شرایط او را به درستی در این تیم شرح دهند و مشخص کنند که دقیقا چه برنامه‌ای برای حفظ او دارند. 


اکیپ همچنین خبر داده بود که این ستاره فرانسوی در حال بررسی شرایط ترک اتلتیکو در فاصله چند ساعت تا پایان پنجره نقل و انتقالات است، اتفاقی که می‌تواند شوک بزرگی برای این تیم و سیمئونه باشد. 

گریزمان اما به همه این شایعات پایان داد و با لایک کردن پست یکی از صفحات هواداری اتلتیکو در توییتر، تایید کرد که در اتلتیکو ماندنی است. این صفحه هواداری نوشته بود:« این شایعات مزخرف را باور نکنید. 10 دقیقه پیش از سوی خانواده گریزمان تایید شد که او می ماند.»

گریزمان در بازی اخیر اتلتیکو در زمین والنسیا تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، هم گفت که از در اختیار داشتن گریزمان خوشحال است و دوست ندارد او جدا شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌ را نداشتیم

سرمربی اتلتیکومادرید به شگست تیمش مقابل بوروسیا دورتموند و حذف از گردونه لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه که مردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بوروسیا دورتموند تن به شکست 4 بر 2 دادند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با قبول شکست 5 بر 4 از راهیابی به جمع چهار تیم این رقابت‌ها بازبمانند، پس از این دیدار گفت: باید به دورتموند تبریک بگوییم. ما به بهترین شکل ممکن که می‌توانستیم رقابت کردیم و حالا باید تمرکزمان را روی لالیگا بگذاریم.  

وی افزود: تیم تمام تلاشش را برای کسب پیروزی به کار بست و واکنش خیلی خوبی به گل‌های دورتموند داشت و بازی را به تساوی 2-2 کشاند اما دورتموند پس از آن هر تلاشی که برای گلزنی داشت، نتیجه داد. ما هر کای که می‌شد، انجام دادیم و چیز بیشتری برای گفتن ندارم.

ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در پایان خاطرنشان کرد: ما نتوانستیم در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌مان را به نمایش بگذارم. به هر حال فوتبال همین است و باید به حریف تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی با این تصاویر به شایعات درباره عمل کردنش پایان داد
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • سیمئونه: در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌ را نداشتیم
  • پایان نشست کابینه جنگی اسرائیل بدون تصمیم‌گیری نهایی
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو
  • دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)