Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی امروز (پنج‌شنبه) حکم حبس ابد صادر شده در حق یک شهرک‌نشین را که یک خانواده فلسطینی را در آتش سوزانده بود، تایید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی امروز درخواست تجدیدنظر شهرک‌نشینی که پیش از این سه بار به اتهام قتل یک نوزاد فلسطینی و پدر و مادرش به حبس ابد محکوم شده بود، رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهرک‌نشین افراطی هفت سال قبل در تاریخ ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۵ منزل خانواده دوابشه واقع در روستای دوما در شمال کرانه باختری اشغالی را شبانه آتش زده بود که در نتیجه آن علی دوابشه، نوزاد این خانواده به شهادت رسید.

سعد و ریهام پدر و مادر این خانواده نیز چند هفته بعد بر اثر شدت سوختگی‌ها جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند و تنها احمد، پسر دیگر این خانواده که در آن زمان پنج سال داشت، زنده ماند.

روستای دوما در نزدیکی شهر نابلس در شمال کرانه باختری قرار دارد و اسرائیل در سال ۱۹۶۷ آن را به اشغال خود درآورد.

دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰ عمیرام بن اولیئل، عامل این جنایت را به اتهام ارتکاب سه قتل که موجب خشم گسترده‌ای در داخل اراضی اشغالی و خارج از آن شد، سه بار به حبس ابد محکوم کرد.

این شهرک‌نشین افراطی که در زمان ارتکاب جنایت ۲۵ سال داشت، از ساکنان شهرک شیلو در شمال کرانه باختری اشغالی است.

دادگاه "اللد" رژیم صهیونیستی اولیئل را به اتهام اقدام به قتل عمد و توطئه برای ارتکاب جنایتی نژادپرستانه محکوم کرد.

با این وجود این شهرک‌نشین به حکم دادگاه اعتراض کرد اما سه قاضی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی که بالاترین نهاد قضایی در اراضی اشغالی بوده و امکان اعتراض به حکم‌های آنها وجود ندارد، امروز به اتفاق آراء حکم صادره در دادگاه "اللد" را تایید کرده و اعتراض به آن را رد کردند.

این سه قاضی اعلام کردند، بر اساس اعتراف متهم به جرم، بازسازی جرم در صحنه جنایت و اهمیت نژادپرستانه آن، اعتراض وارد نیست. اقدامات این متهم با تمامی ارزش‌های اخلاقی آیین یهودی مغایرت دارد و دشمنی با دیگر ادیان و نژادپرستی موافق با اصول آیین یهود نیست. بزرگی این جنایت به خودی خود گویا است و هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند هولناکی آن را توصیف کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: رژیم صهیونیستی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی شهرک نشین حبس ابد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

معترضان در این راهپیمایی همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

کد خبر 6086289

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • شلیک 35 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد