Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه رکوردگیری فدراسیون وزنه برداری که جهت شناسایی بانوان مستعد و فعال این رشته برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، برنامه رکوردگیری فدراسیون وزنه برداری که جهت شناسایی بانوان مستعد و فعال این رشته تدارک دیده شده بود، صبح روز پنجشنبه دهم شهریور ماه با حضور چهار داوطلب از استان های البرز، اصفهان و کهکیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 درحالیکه تنها 5 وزنه بردار زن برای حضور در این رکوردگیری اعلام آمادگی کرده بودند، داوطلب استان خراسان رضوی غیبت داشت و 4 وزنه بردار دیگر در حضور نمایندگان فدراسیون از جمله نایب رییس بانوان، روی تخته رفتند.

در پایان این مراسم، پرنیان پیشبین از اصفهان در دسته ۴۵ کیلوگرم در یکضرب ۶۰ کیلوگرم و در دوضرب ۷۰ کیلوگرم را بالای سر برد.

در دسته ۵۵ کیلوگرم سمانه حسنی از استان کهکیلویه و بویراحمد وزنه ۵۷ کیلوگرم را در حرکت یکضرب ثبت کرد و با سه خطا در حرکت دو ضرب موفقیتی بدست نیاورد.

در دسته ۷۶ کیلوگرم پریسا نورعلی از استان البرز در حرکت یکضرب وزنه ۹۲ کیلوگرم را مهار کرد و در دوضرب با مهار وزنه ۱۱۱ کیلوگرم، با حدنصاب مجموع ۲۰۳ به کار خود پایان دهد. رکورد ورودی این وزن 195 کیلوگرم اعلام شده بود.

در دسته ۸۷ کیلوگرم نیز که زینب شیخ ارباب از استان البرز  به عنوان آخرین نفر حضور داشت که در حرکت یکضرب وزنه ۸۶ کیلوگرم و در دوضرب وزنه ۱۱۷ کیلوگرم را مهار کرد و او هم به حدنصاب مجموع ۲۰۳ کیلوگرم رسید. 

 

کورش باقری مدیرتیم های ملی، ضمن تشکر از اعلام آمادگی و حضور این چهار نفر در برنامه رکوردگیری، اظهارداشت: آینده پیش روی آنهاست و قطعا با تلاش و هدایت بهتر، می توانند رکوردهای بهتری ثبت کنند. فدراسیون وزنه برداری هر قدمی که برمی دارد برای این است که این ورزشکاران به اهداف خود نزدیک تر شوند. ما اینجا خودی و غیرخودی نداریم و هر کس شایسته باشد باید در تیم ملی حضور داشته باشد.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد

حامد فیض‌الهی مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: ساخت و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان که نیمی از جمعیت شهر مشهد را تشکیل می‌دهند، نیازمندی‌های خاص خود را دارد و زمانی اثربخشی بالایی خواهند داشت که بتوانند نیاز‌های بانوان را به درستی برآورده سازند.

او با اشاره به توسعه بوستان‌ها و سایت‌های فضای سبز بانوان در سال‌های اخیر افزود: ایجاد وحدت رویه و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های بهره‌برداری و نگهداری از بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در قالب یک دستورالعمل جامع و کامل، ضروری است، به همین منظور دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان با هدف پویاسازی بوستان‌ها و سایت‌های فضای سبز ویژه بانوان ابلاغ شد. 

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: تلاش شده در تدوین این دستورالعمل کلیه جوانب و ابعاد موضوع از جمله ضوابط طراحی و احداث، شرایط نگهداری فضای سبز و ابنیه و تاسیسات، مسائل و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، امنیت اجتماعی و الزامات حفاظتی، شرایط و الزامات بهره‌برداری و گروه مخاطبان و همچنین توسعه و بهره‌برداری ظرفیت‌های اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

فیض‌الهی بیان کرد: اجرای این دستورالعمل موجب بهبود کیفی خدمات در بوستان‌های بانوان شده و رضایتمندی هرچه بیشتر بانوان را به همراه داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد