Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکثر فیلتر های روغن فدرال موجود در بازار شبیه به یک استوانه هستند. درون این قطعه مصرفی سیستمی دقیق  شامل چند قسمت گوناگون وجود دارد و هر یک از این قسمت ها مسئولیتی معین بر عهده داشته که در انتها به تصفیه مناسب روغن موتور از هر گونه ناخالصی می انجامد.

در بازار قطعات خودرو قیمت فیلتر روغن ژنراتور بسیار متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قیمت بر اساس مواد اولیه در تولید این قطعه مصرفی تعیین شده و در بازار عرضه می گردد. معمولا هرچه ساختار این محصول از میزان فلز بیشتری برخوردار باشد قیمت آن نیز در مقایسه با سایر محصولات بالاتر است.

با وجود فیلترهای تقلبی در بازار، مصرف کنندگان باید با داشتن شناخت کافی اقدام به خرید این محصولات نمایند که قیمت فیلتر روغن کاسپین از مرغوب ترین قطعات موجود در بازار محسوب می شود. تولید کنندگان این محصول باکیفیت از مرغوب ترین کاغذ در ساختار آن استفاده کرده تا از تصفیه روغن به مناسب ترین روش ممکن اطمینان حاصل نمایند.

بیشتر قطعات فیلتر روغن زاگرس شبیه به یک استوانه توپر در بازار قطعات خودرو به چشم می خورد. درون این قطعه مصرفی پر کاربرد سیستمی منظم ساخته شده از قسمت های گوناگون وجود دارد و هر یک از این قسمت ها وظیفه ‌ای معین برعهده داشته که در آخر به نصفیه کامل و مناسب روغن موتور می انجامد.

انواع فیلتر روغن صنعتی

برای از بین بردن ناخالصی های موجود در روغن موتور، از انواع فیلتر روغن صنعتی استفاده می نماییم که بصورت خلاصه به آن می پردازیم:

فیلتر روغن چرخشی: این نوع فیلتر روغن صنعتی از عناصری تشکیل شده است که در محفظه ی آن یک رزوه ی فولادی قرار دارد و به بدنه موتور پیچ می شود. حال سوال پیش می آید که مزایای فیلتر چرخشی چیست؟ از مزایای آن می توان به مقاوت بالای ساختاری آن اشاره کرد که در برابر آسیب و ضرباتی که هنگام تعویض زده می شود بسیار مقاوم است. همچنین در هنگام تعویض فیلتر روغن چرخشی بدون اینکه ذره ای ناخالصی ها به روغن موتور وارد شود انجام می شود. فیلتر روغن المنتی: این نوع فیلتر از محفظه های متصل و یکپارچه تشکیل شده است که به بدنه موتور وصل می شود. محفضه ی آن دارای سوپاپ های مورد نیاز است که عملکرد صحیح فیلتر را مشخص می کنند. قطعاتی بر روی المنت قرار داده می شود تا محکم شود. لازم به ذکر است که درپوش و هسته اصلی این فیلتر از پلاستیک خاصی استفاده می شود که برای طراحی آن فکر های زیادی شده است. همچنین جدا از فلزی نبودن آن برای محیط زیست نیز بهتر است تا دفع آن به آسانی انجام شود.

همچنین فیلتر روغن مناسب از نشت روغن جلوگیری می نماید و اگر این چنین نباشد و فیلتر نامناسب باشد آسیب جدی به موتور وارد می شود و این خسارات سنگین خواهد بود.

قیمت فیلتر روغن جک اس ۵

مجموعه های تولیدی با افتخار اعلام می کنند که توانسته اند با استفاده از بهره مندی از ظرفیت های موجود، اقدام به تولید محصولات با کیفیت داخلی نمایند.

قیمت فیلتر روغن جک اس ۵ از طریق سایت های معتتبر ارائه خدمات پس از فروش قابل استعلام می باشد.

در هنگام خریداری فیلتر روغن باید به نام و نشان تولید کننده توجه نمایید. بسیاری از تولیدی ها با کپی برداری از محصولات با کیفیت، سعی در فریب مشتریان خود دارند. یکی از راه هایی که می توانید از اصل بودن فیلترها اطمینان حاصل کرد این است که قیمت ها را از نمایندگی ها مجاز در کشور استعلام نمایید.

طراحی های موتور خودرو، به نحوی الگو برداری از انسان می باشد. فیلتر روغن شبیه به ماسک صورتی است که ما از آن استفاده می کنیم. s۳ فیلتر روغن جک می تواند با استفاده از همین شیوه به بهتر کار کردن موتور کمک نماید.

شما هنگامی که در محیط اطرافتان پر از گرد و غبار است، نمی توانید به درستی تنفس کنید و نیازمند استفاده از ماسک هایی می باشید که از ورود آلودگی به داخل بدن شما جلوگیری می کنند. فیلتر روغن هم در واقع همین کار را برای ماشین انجام می دهد. با استفاده از فیلتر های روغن مناسب، متوجه می شوید که روغن های کثیف دوباره به داخل موتور شما برنمی گردند. فیلتر ها را باید در زمان مناسب تعویض کرد زیرا با ماندگاری طولانی مدت خاصیت صاف کنندگی خود را از دست می دهند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها شرکت روغن موتور ایران ایرنا ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت روغن موتور ایران ایرنا ایران شرکت روغن موتور ایران ایرنا ایران قیمت فیلتر روغن روغن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی / طلا ارزان می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، با افزایش انس جهانی به بالای ۲۲۰۰ دلار قیمت طلا و سکه نیز در بازار صعودی شد به طوری که هر قطعه سکه تمام امروز به ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان شد.
اقتصادآنلاین در خبری نوشت:محمد کشتی‌آرای، فعال بازار طلا و نایب رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا در هفته اول فروردین ماه اظهار داشت: تعطیلات بازار تا پایان سیزدهم فروردین ماه است بنابراین در چند روز گذشته معاملات اصلی بازار تعطیل بود.
وی افزود: معاملاتی که در چند روز گذشته انجام شده بر اساس داده‌های موجود بوده است به این ترتیب که قیمت انس جهانی مجددا سیر صعودی داشت و تا محدوده ۲۲۰۰ دلار صعود پیدا کرد قیمت ارز نیز در کانال‌های تلگرامی افزایش یافت بنابراین این دو عامل باعث شد در تعطیلات معاملات که به صورت غیر رسمی بود قیمت‌ها افزایش داشته باشد.
کشتی‌آرای با بیان اینکه که بازار اصلی تهران تعطیل است، گفت: قیمت سکه تا ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشت قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز تا ۳ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت. تعیین قیمت توسط عوامل بازار نبوده به نظر می‌رسد بر اساس داده‌های موجود محاسبه می‌شده است.
این فعال بازار طلا افزود: در چند روز آینده نیز بازار تعطیل و معاملات غیر رسمی است بعد از تعطیلات قیمت‌ها و جهت آن مشخص خواهد شد.
وی در پیش‌بینی از آینده بازار طلا نیز اظهار داشت: به نظر می‌رسد پس از پایان تعطیلات بازار مقداری به تعادل برسد چون قیمت‌ها و داد و ستدها هیجانی بود.
کشتی‌آرای در پایان گفت: امسال متغیرهای بازار زیاد بود؛ همزمانی عید و ماه مبارک رمضان، تقاضای کاذب، افزایش حباب عواملی بود که نمی‌شد با آنها قیمت را محاسبه کرد بنابراین باید صبر کنیم تا از چهاردهم سمت و سوی بازار مشخص شود.
بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت هر گم طلای ۱۸ عیار به ۳ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه طرح جدید ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد. قیمت انس جهانی طلا نیز به ۲۲۱۱ دلار رسید.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889004

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی / طلا ارزان می‌شود؟
  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • دلایل منفی شدن تراز تجاری کشور در سال ۱۴۰۲
  • افزایش قیمت سکه امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • پیش از سفر‌های نوروزی چگونه خودروی خود را چک کنیم؟
  • افزایش قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳
  • بررسی دلایل عمده مشکلات دود خروجی از خودرو
  • دلایل جوش آوردن خودرو چیست؟