Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:20:16 GMT

اجرای طرح آبرسانی به ۱۰ هزار روستا

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۶۰۱۴۰

اجرای طرح آبرسانی به ۱۰ هزار روستا

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح طرح آبرسانی شهید علی غیوری زاده به روستاهای اَما و مهر ملکشاهی از توابع استان ایلام اظهار داشت: آب آشامیدنی پایدار و سالم به استان های زیر ۱۰۰ روستا مطابق طرح اولیه انجام می شود که برخی از این روستاها تا پایان شهریور به اتمام می رسد، استان های دارای ۳۰۰ روستا تا پایان سال جاری و سایر استان ها نیز تا سال آینده آبرسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: باید فرماندهی سپاه، استاندار، فرمانداران و آبفا تمام روستاهای دیده نشده در طرح آبرسانی را به این طرح اضافه کرده و فرمانداران نظارت کنند و روستاهای باقیمانده باید شناسایی و همه روستاها باید شامل طرح آبرسانی شوند و نمایندگان نیز بر احصا کامل همه روستاها نظارت کنند.

سردار فدوی با بیان اینکه آب آشامیدنی سالم پایدار به همه روستاها باید برسد، یادآور شد: نباید هیچ روستایی بدون آب باشد و با استفاده از توان و تخصص نیروهای جهادی باید طرح آبرسانی به روستاها در سریع ترین زمان ممکن انجام شود و در این راستا سپاه با ظرفیت گروه های جهادی پای کار است.

برچسب‌ها ایلام علی فدوی ملکشاهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام علی فدوی ملکشاهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایلام علی فدوی ملکشاهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در میامی ضمن بیان اینکه توسعه شبکه ملی ارتباطات و بهره‌مندی روستاها از اینترنت پر سرعت راهی برای خارج شدن روستاها از بن بست‌های اقتصادی است، ابراز داشت: با اتصال به شبکه اینترنت کسب و کارهای جدید در بستر روستاها شکل خواهد گرفت و اقتصاد آن‌ها شکوفا خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه به دلایل فوق اتصال روستاها به شبکه اینترنت مورد پیگیری جدی این وزارت خانه است، افزود: در برخی روستاها با نبود زیر ساخت‌های نظیر برق مواجه هستیم که این قدری کار را دچار چالش می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری ضمن بیان اینکه در دولت سیزدهم تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا با ایجاد زیر ساخت‌های لازم روستاها نیز از اینترنت پر سرعت بهره مند باشند، ابراز داشت: در این بین همکاری و همراهی سایر وزارت خانه‌ها و تخصیص اعتبارات لازم کار را شتاب خواهد بخشید.

زارع پور ضمن بیان اینکه طی دولت سیزدهم هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی بتوانیم تعداد بیشتری روستا را به این شبکه متصل کنیم.

وی افزود: با توجه به نامگذاری شعار سال می‌بایست زیر ساخت‌های لازم نیز فراهم شود تا مردم بدون محدودیت بتوانند در جهش تولید مشارکت کنند.

کد خبر 6081819

دیگر خبرها

  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • ۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستاهای لرستان