Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، آن امام همام (ع) سرانجام در ۲۸ صفر سال ۵۰ هجری قمری و در سن ۴۷ سالگی، به اغواء و تحریک معاویه و به دست همسر خود (جعده)، بواسطه آب زهرآلودی مسموم شد و به شهادت رسید.

پیکر مطهر آن حضرت (ع) به دلیل توطئه و مخالفت دشمنان برای دفن در مسجد پیامبر (ص) در مدینه، در قبرستان بقیع دفن گردید که حتی دشمنان و بدخواهان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، از تیرباران بدن مبارک و تابوت آن حضرت (ع) هم دریغ نکردند و قریب به ۴۰ تیر بر آن بدن پاک و نورانی و تابوت حامل آن زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شهادت امام حسن مجتبی ماه صفر اخبار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۷۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) را با ما به اشتراک بگذارید

شب‌های قدر یکی از با فضلیت‌ترین شب‌های سال و شب رحمت الهی و آمرزش گناهان است. شب قدر شب نزول قرآن و مقدر شدن امور یکساله انسان‌ها است. قرآن در سوره‌های قدر و دخان از این شب سخن می‌گوید. زمان دقیق شب قدر، روشن نیست؛ ولی بر اساس بسیاری از روایات، در ماه رمضان واقع شده و یکی از شب‌های ۱۹، ۲۱ یا ۲۳ دانسته شده است. 

ضربت خوردن و شهادت امام علی (ع) نیز مصادف با شب‌های قدر است و اهمیت آن نزد شیعیان افزوده شده و سوگواری برای آن امام با آیین‌های شب قدر همراه شده است.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم شب‌های قدر و مراسم شهادت حضرت علی (ع) در قالب فیلم و عکس (بدون لوگو) از اقصی نقاط کشور برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حرمت شهادت حضرت علی (ع) حفظ شود
  • مراسم لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) را با ما به اشتراک بگذارید
  • برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان
  • حرمت ایام رمضان و شهادت امام علی (ع) در لرستان رعایت شود
  • جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در روستای سرمازغ هرمزگان
  • پروفایل، عکس نوشته، پوستر و استوری شهادت حضرت علی (ع) + متن تسلیت
  • مراسم جشن میلاد امام حسن (ع) در امامزاده سید بهلول خوی + تصاویر
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی کامل صبر و مهربانی است
  • تجلیل از بانوان فعال قرآنی و سفره افطاری روزه اولی ها در مراغه
  • امام حسن در جنگ با ایران شرکت نکرد / اگر امام حسن صلح نمی‌کرد، معاویه یوم‌المرحمه‌ی دوم را اجرا می‌کرد!