Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا قیطاسی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره خسارت‌های وارد شده به شعب بانک‌های دولتی روزهای اخیر توسط اغتشاشگران، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌هایی که به دست ماه رسیده در ۲۴۰ شعبه شکستگی شیشه رخ داده و به ۲۱۹ دستگاه خودپرداز در این ایام خسارت وارد شده است.

وی ادامه داد: همچنین دوربین ۱۳۴ شعبه بانک و تابلوی ۱۰ شعبه نیز توسط اغتشاشگران آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، ۱۲ شعبه بانک نیز تخریب شده که میزان خسارات به پنج شعبه حدود ۹۰ تا ۱۰۰ درصد و مابقی نیز بین ۷۰ تا ۱۰۰ درصد است که در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و ایلام رخ داده است. 

وی اضافه کرد: به ۱۱ شعبه بانک نیز در این مدت خسارت جزئی وارد شده است و در دو شعبه نیز شاهد سرقت اموال بودیم.

*عکس تزئینی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی خراسان شمالی آذربایجان غربی خراسان شمالی شعبه بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۷۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، روح‌الله سرگزی اظهار داشت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان 18 هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

وی ادامه داد: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

سرگزی خاطرنشان کرد: براثر بارش‌های شدید رگباری اخیر علاو بر مسدوی راه‌های ارتباطی آب سدکهیر در جنوب این استان با ظرفیت 343 میلیون متر مکعب سرریز کرده است.

وی گفت: شهروندان با توجه با تداوم بارندگی و برودت هوا در سیستان و بلوچستان شهروندان از سفرهای غیرضروری، فعالیت کوهنوردی، اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت صد میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به بنا‌های تاریخی سیرجان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • کدام نقطه ایران در روزهای اخیر باران بیشتری بارید؟
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر