Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیامی را درخصوص موضوع سربازی در صفحه شخصی خود در روبیکا منتشر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر کشوری برای دفاع و حراست از تمامیت ارضی، استقلال سیاسی و اقتصادی خویش نیازمند یک نیروی قدرتمند دفاعی است. بخش اعظم این مهم در بسیاری از کشورها، از جمله کشور عزیزمان ایران توسط جوانان برومند با عنوان سرباز تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران اسلامی حضور حماسی بیش از سه میلیون جوان غیور این مرز و بوم در لباس مقدس سربازی و تقویم هزاران شهید و جانباز را در دفاع مقدس و پس از آن فراموش نخواهد کرد.

تغییرات مستمر و گسترده‌ای که پس از انقلاب اسلامی در حوزه خدمت وظیفه عمومی صورت گرفته است، علاوه بر ارتقاء توان دفاعی کشور بهره‌های ملموس و قابل توجه نظیر استقلال، خودباوری، قناعت نظم‌پذیری، قانون‌گرایی، ایثار و بردباری برای جوانان به همراه داشته است.

اینجانب اعلام می‌دارم که ستاد کل نیرو‌های مسلح، ضمن تأکید بر حفظ ساختار خدمت وظیفه عمومی، به همراه سازمان‌های نیرو‌های مسلح اصلاحات گسترده‌ای را برای به‌کارگیری مؤثر کارکنان وظیفه در مأموریت‌های اصلی و مرتبط با عرصه‌های نظامی، دفاعی، امنیتی و انتظامی کشور و همزمان خوشایندسازی محیط خدمت و تبدیل دوره خدمت وظیفه عمومی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران اسلامی انجام داده و در آینده نیز خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سربازان وظیفه عمومی ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۸۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اظهاراتی گفت: نیروهای مسلح ایران با قدرت و قاطعیت آماده پاسخ به هرگونه تجاوزی هستند که منافع جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.

وی در گفت‌وگو با شبکه المیادین خاطرنشان کرد: برخی عقلا در آن طرف تلاش می‌کنند که مانع خطای مجدد رژیم صهیونیستی شوند اما از نظر ما دشمن همان دشمن است.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: اگر به منافع ما تجاوز شود در همان سطح به آن پاسخ می‌دهیم.

سرلشکر عبدالرحیم موسوی در حاشیه رژه ۲۹ فروردین نیز گفت: در حال حاضر ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم، بخش کوچکی از توانمندی ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: آنچه شما امروز دیدید گوشه ای از قدرت نیروهای مسلح برای دفاع از آرمان های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان کننده ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت ها را به بهترین نحو اجرا می کنند، همه می دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت های نیروهای مسلح ایران را رصد می کنند و به همین خاطر مدت ها زیادی است که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: این روزها همه نیروهای ما در سنگر های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • توضیح فرمانده کل ارتش درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد/ رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳