Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف در کانال اطلاع رسانی خود اعلام کرد: طبق پیگیری و استعلام‌های انجام شده در روز یکشنبه سوم مهرماه از طریق رئیس دانشگاه، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و حراست دانشگاه شریف، ۶ نفر از میان ۷ بازداشت شده شامگاه یکشنبه ۳ مهر به منزل/خوابگاه خود برگشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روابط عمومی اعلام کرده است: «اهالی خانواده دانشگاه صنعتی شریف اطمینان خاطر داشته باشند، تلاش هیئت رئیسه دانشگاه در بررسی وضعیت و بازگشت نفر هفتم، به علاوه برخی دانشجویان دیگری که در تجمعات خیابانی چند روز گذشته بازداشت شده اند، ادامه خواهد داشت.

به محض دریافت اطلاعات جدید، اخبار رسیده اطلاع‌رسانی می‌شود.

در خبر تکمیلی دانشگاه شریف هم آمده است: «با ادامه پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولین دانشگاه صنعتی شریف، آخرین نفر از دانشجویانی که شنبه دوم مهرماه در پی تجمعات بازداشت شده بودند، بامداد دوشنبه چهارم مهرماه به خوابگاه بازگشت.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: دانشجویان بازداشتی صنعتی شریف دانشگاه صنعتی شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۸۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد محققان دانشگاه شریف در نشریه معتبر جهانی منتشر شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، خبر طراحی و ساخت ربات‌های هوشمند پستی توسط محققان دانشگاه شریف که پیش از این آیین رونمایی آنها، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شده بود در نشریه معتبر جهانی پست منتشر شد.

ربات‌های هوشمند جداساز مرسولات پستی توسط پژوهشگر دانشگاه صنعتی شریف مهندس ساسان محمدی مدیر عامل شرکت گروه ماشین‌های هوشمند تنسور و تیم همراهش، طراحی و ساخته شده است. این ربات‌ها جداسازی مرسولات پستی را با فناوری هوش مصنوعی به صورت گروهی با همدیگر انجام می‌دهند و به‌عنوان جدیدترین تکنولوژی موجود روز دنیا در بحث سورتینگ مرسولات پستی می‌باشند که دانش آن فقط در اختیار کشورهای معدودی از جمله آمریکا و چین است.

از ویژگی‌های بارز این ربات‌ها، رساندن دقت سورت مرسولات به صد در صد، عدم توقیف فرآیند سورتینگ با ایراد در یک ربات خاص، عدم محدود بودن سرعت سورت در شبانه روز با توجه به تعداد ربات و مساحت اشغال شده و صرفه جویی ۸۰ درصدی در بهره‌وری انرژی است.

این ربات‌ها با استفاده از هوش مصنوعی در یک شبانه روز می‌توانند اقدام به سورتینگ ۷۰ هزار مرسوله پستی کنند. از مزایای بکارگیری ربات‌های هوشمند پستی، افزایش سرعت سیر مرسولات، کاهش بی‌ترتیبی‌های پستی و افزایش کیفیت خدمات، ایجاد امکان رصد لحظه‌ای سیر مرسولات، کاهش هزینه(منابع انسانی، تجهیزات اداری و ملزومات مصرفی) و کاهش مدت سیر مرسولات است.

گفتنی است اتحادیه جهانی پست UPU نخستین انجمن در جهت همکاری بین کارکنان بخش پست و از مؤسسات تخصصی وابسته به سازمان ملل متحد است. اتحادیه جهانی پست با تصویب معاهده برن در سال ۱۸۷۴ تأسیس شد. اتحادیه جهانی پست از نظر قدمت و سابقه دومین سازمان بین‌المللی جهانی محسوب می‌شود.

هدف این اتحادیه کمک به سازماندهی و بهبود بخشیدن خدمات پستی در سطح بین‌المللی است. در حال حاضر ۱۹۲ کشور عضو این سازمان هستند.

ارتقا و توسعه همکاری‌های بین‌المللی، ارائه کمک‌های فنی و نظرهای مشورتی به کشورهای نیازمند عضو اتحادیه، ایفا کردن نقش رابط و میانجی‌گر بین اعضا، تنظیم و تصویب قوانین برای تبادلات پستی بین‌المللی، ارائه توصیه‌هایی در جهت برانگیختن سطح رشد در مراسلات و امانات پستی و بهبود کیفیت این خدمات برای مشتریان از دیگر اهداف این اتحادیه می‌باشد. مقر اصلی این اتحادیه در برن، سوئیس واقع است.




انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستاورد محققان دانشگاه شریف در نشریه معتبر جهانی منتشر شد
  • استفاده از فناوری‌های روز در تولید سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی
  • جواد نکونام، دکتری اقتصاد از دانشگاه شریف
  • استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه شریف در توسعه صنعت داروسازی کشور
  • واحد پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در شهرستان خواف راه‌اندازی می‌شود
  • تصویب شش پردیس علم و فناوری از سوی هیئت امنای دانشگاه تهران
  • تصویب راه اندازی شش پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران/ واحد پردیس علم و فناوری در شهرستان خواف راه‌اندازی می‌شود
  • تصویب شش پردیس علم و فناوری در آخرین جلسه هیات امنای دانشگاه تهران در اسفند ۱۴۰۲
  • از حکم لغو تحریم دانشگاه شریف تا ورود غول‌های رسانه‌ای به دشمنی‌های علمی
  • شمار بازداشتی‌ها در کرانه باختری از ۷۶۰۰ نفر فراتر رفت