Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون کشتی روسیه از دو آزادکار ایران برای حضور در رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ دعوت کرد.

فدراسیون کشتی روسیه از حسن یزدانی و رحمان عموزاد دو قهرمان کشتی آزاد کشورمان برای حضور در رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ دعوت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، فدراسیون کشتی روسیه در نظر دارد مسابقات جایزه بزرگ را روز 20 مهرماه با حضور قهرمانان کشتی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فدراسیون در نامه ای رسمی به فدراسیون کشتی ایران از حسن یزدانی دارنده مدال های طلا و نقره المپیک و طلا، نقره و برنز جهان و رحمان عموزاد دارنده مدال طلای جهان برای حضور در این مسابقات که به صورت تک‌کشتی خواهد بود دعوت کرد.

حریف حسن یزدانی در این مسابقات آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک و برنز جهان و حریف رحمان عموزاد حاجی مراد رشیداف دارنده مدال طلا و نقره جهان و برنز المپیک است.

روس ها برای برنده این دیدار یک میلیون روبل و برای بازنده 500 هزار روبل جایزه در نظر گرفته اند.

لازم به ذکر است یک میلیون روبل حدود 550 میلیون تومان است.

اخبار داغ 

سود ۱۵۰ هزار یورویی کاپیتان تیم ملی ایران برای باشگاه قبرسی دو صحنه برای اثبات فاصله فوتبال ایران و فوتبال دنیا هواداران لیورپول از یوفا شکایت می‌کنند مصدومیت کریستیانو رونالدو در جریان دیدار برابر جمهوری چک/ عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون کشتی رحمان عموزاد دارنده مدال جایزه بزرگ حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۸۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۲ مدال طلا و ۳ مدال برنز توسط آزادکاران

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان این مسابقات ابراهیم الهی و ابوالفضل حسینی در اوزان ۷۰ و ۷۴ کیلوگرم به مدال طلا، حسین سرلک در وزن ۶۵ کیلوگرم، آریا مقدسی در وزن ۷۴ کیلوگرم، ایمان بابایی در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیر عزیزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیربهادر خرمی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در این مسابقات ارمنستان میزبان بعنوان قهرمانی رسید، ایران نایب قهرمان شد و بلاروس در جایگاه سوم ایستاد.

نتایج نمایندگان کشورمان در به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی رحیمی مقابل حریفی از قرقیزستان با نتیجه ۴ بر ۴ به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب حریف ارمنستانی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
۶۱ کیلوگرم: امیرعلی فریدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل کشتی گیری از ارمنستان با نتیجه ۵ بر صفر و ضربه فنی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. سینا زندی نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل دیگر نماینده ارمنستان ۱۰ بر صفر شکست خورد و با توجه به راه یابی حریفش به دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه مقابل حریف ارمنستانی به پیروزی دست یافت و در دور بعد مغلوب کشتی گیر گرجستانی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم حسین سرلک در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۱ نماینده روسیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل نماینده ارمنستان با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه مقابل نماینده ارمنستان به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. سرلک در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل نماینده گرجستان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم ابراهیم الهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل حریف گرجستانی با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۷ بر ۱ دیگر کشتی گیر گرجستانی را مغلوب کرد. وی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۵ بر ۱ کشتی گیر ارمنستانی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. الهی در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل کشتی گیری از ارمنستان به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدرضا کماسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم نماینده ایتالیا را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داد. وی در دور سوم مقابل حریفی از ارمنستان با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. مهدی عباس پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۴ بر ۴ حریفی از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ مغلوب نماینده مولداوی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. آریا مقدسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل کشتی گیری از ارمنستان با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. مقدسی در این گروه با پیروزی مقابل نمایندگانی از کشورهای بلاروس و ارمنستان به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۳ مقابل نماینده ارمنستان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد. ابوالفضل حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۴ نماینده بلاروس را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل کشتی گیری از گرجستان به برتری دست یافت. حسینی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۵ بر ۱ نماینده ارمنستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه ۵ بر ۲ از سد حریف ارمنستانی گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم ایمان بابایی در دور نخست مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل کشتی گیری از بلاروس با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. بابایی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل نماینده ارمنستان به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیر عزیزپور در مبارزه نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر نماینده ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۳ بر ۲ مقابل حریف ازبکستانی مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ از سد حریف ارمنستانی گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیربهادر خرمی در دور اول با نتیجه ۱۴ بر ۴ نماینده مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل کشتی گیری از ارمنستان پیروزی شد. خرمی در دور سوم با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل کشتی گیری از بلاروس مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با ضربه فنی حریف خود را شکست داد و به مدال برنز رسید.

کد خبر 6057188 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • سه کشتی‌گیر کارمند شهرداری تهران شدند
  • کامران قاسم‌پور کارمند شهرداری شد
  • استخدام 3 قهرمان کشتی در شهرداری تهران
  • کامران قاسمپور کارمند شهرداری شد
  • با پیگیری فدراسیون کشتی و مساعدت شهردار تهران
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری شدند
  • قاسم‌پور، ساروی و امامی در تهران کارمند شدند
  • سه قهرمان كشتى كارمند شهردارى شدند
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری تهران شدند
  • کسب ۲ مدال طلا و ۳ مدال برنز توسط آزادکاران