Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@21:20:50 GMT

میزبانی از شاهدان صحنه نبرد در «راویان»

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۰۸۸۶۱۵

میزبانی از شاهدان صحنه نبرد در «راویان»

برنامه «راویان» به مناسبت هفته دفاع مقدس هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. «راویان» میزبان مردان گمنامی است که آوازه قهرمانان جنگ را در تاریخ ثبت کرده‌اند. این برنامه در ده قسمت به گفتگو با کسانی می‌پردازد که در سال‌های دفاع مقدس، وظیفه همراهی با فرماندهان جنگ و ضبط تمامی مکالمات و ثبت حالات آنان را در طول عملیات‌ها بر عهده داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس مجری این برنامه محمدعلی صمدی است. در این برنامه با راویان سرداران شهید حاج احمد متوسلیان، قاسم سلیمانی، مصطفی ردانی‌پور و سرداران در قید حیات، مرتضی قربانی و علی فضلی گفتگو شده و ناگفته‌هایی از سیره جهادی آنان خواهیم شنید.

رزمندگانی که مامور به تماشای صحنه نبرد بوده‌اند و پس از ده‌ها سال همچنان گواه و شاهد صادق و امین هشت سال دفاع مقدس هستند.

«راویان» به تهیه‌کنندگی مجید ده‌نمکی برنامه شبانه شبکه دو سیما در هفته دفاع مقدس است که هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هفته هفته دولت هفته دفاع مقدس هفته وحدت هفته پژوهش دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۸۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد