Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@23:09:26 GMT

ضرر 140 میلیون یورویی باشگاه اینتر در فصل گذشته

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۰۸۸۸۶۵

باشگاه اینتر برای چندمین سال پیاپی با ضرر زیادی، سال مالی اخیر را به پایان رساند. ضرر مالی این باشگاه در فصل 2021/22 مبلغ 140 میلیون یورو اعلام شد.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ اینتر با وجود اینکه فصل گذشته از فروش بازیکنانی چون روملو لوکاکو و اشرف حکیمی دریافت زیادی داشت، در نهایت سال مالی 2021/22 را با ضرر 140 میلیون یورویی به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرر این باشگاه در سال قبل تر یعنی بازه 2020/21 مبلغ 254 میلیون یورو بود بنابراین روند ضرردهی باشگاه اینتر روند نزولی به خود گرفته است. اینتری ها امیدوارند در ادامه این روند ضرر مالی سال جاری آنها به زیر 100 میلیون یورو کاهش یابد.

گفتنی است اینتر یکی از باشگاه هایی است که به دلیل نقض فیرپلی مالی یوفا، جریمه شده است.

اخبار داغ 

سود ۱۵۰ هزار یورویی کاپیتان تیم ملی ایران برای باشگاه قبرسی دو صحنه برای اثبات فاصله فوتبال ایران و فوتبال دنیا هواداران لیورپول از یوفا شکایت می‌کنند مصدومیت کریستیانو رونالدو در جریان دیدار برابر جمهوری چک/ عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۸۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۵ میلیون یورویی آلمان به افغانستان

وزارت همکاری‌های اقتصادی و توسعه آلمان ۱۵ میلیون یورو، معادل ۱۶.۴ میلیون دلار از طریق برنامه جهانی غذا به مردم افغانستان کمک کرده است. 

برنامه جهانی غذا در خبرنامه‌ای گفته است که میزان کل کمک‌های آلمان از سال ۲۰۲۳ به ۷۸ میلیون یورو می‌رسد.

به‌گفته‌ی این برنامه، کمک جدید آلمان در زمینه‌ی تاب‌آوری جوامع آسیب‌پذیر و برنامه تغذیه دانش‌آموزان مکاتب افغانستان مصرف خواهد شد.

کاترینا اسپیس، رییس بخش مدیریت بحران، بازسازی و کمک به توسعه انتقالی وزارت همکاری‌های اقتصادی و توسعه آلمان گفته است که کشورش در کنار مردم افغانستان می‌ایستد.

او افزوده است که سرمایه‌گذاری در جوامع ناامن غذایی و کودکان در مکاتب، سرمایه‌گذاری برای آینده‌ی مرفه است.

هسیائو وی لی، مدیر برنامه جهانی غذا در افغانستان گفته است که تأثیر تغییرات اقلیمی در این کشور گسترده است. به‌گفته‌ی او، خشک‌سالی، سیل و سایر بلایای طبیعی به جوامع آسیب می‌رساند. او افزوده است که تقویت سیستم‌های غذایی مهم‌تر از همیشه است.

مدیر برنامه جهانی غذا افزوده است که این برنامه از کشاورزان و زنان سرپرست خانواده حمایت می‌کند.

به‌گفته‌ی او، از کمک ۱۵ میلیون یورویی آلمان، تقریبا ۲۲ هزار نفر از اعضای خانواده‌های ناامن غذایی در فعالیت‌های ساختمانی شرکت خواهند کرد و در عین حال ۱۵۰ هزار نفر کمک‌های غذایی دریافت خواهند کرد.

مدیر برنامه جهانی غذا افزوده است که کمک آلمان به این برنامه کمک می‌کند تا وعده‌های مغذی برای نزدیک به ۱۹۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در مکاتب ابتدایی فراهم کند.

به‌گفته‌ی برنامه جهانی غذا، آلمان در سال ۲۰۲۲ نیز ۱۶۷ میلیون یورو و در سال ۲۰۲۱ هم ۱۴۵ میلیون یورو به افغانستان کرده است. این کشور در میان پنج کمک‌کننده‌ی برتر به برنامه جهانی غذا در افغانستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • کمک ۲۸ میلیارد ریالی خیران ممقانی در سال گذشته
  • کمک ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیرین ممقان در سال گذشته
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی آلمان به افغانستان
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • چالش نشانه گیری توپ پینگ پونگ با نی توسط بازیکنان اینتر / فیلم
  • رشد صادرات ایران به چین در ۱۰ سال گذشته
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • حرکت انفرادی زیبای ریکلمه مقابل اینتر / فیلم
  • کاهش ۵ میلیون یورویی ارزش لیونل مسی